عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی خبر داد : انجام اردوی مشترک بین کشتی‎گیران آزادکار و فرنگی‎کار

عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی از انجام اردوی مشترک بین کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار خبر داد و گفت: برای رقابت بهتر با کشتی‌گیران اروپایی و دیگر کشورها نیاز است هر ماه یک اردوی مشترک بین ملی‌پوشان کشتی‌گیران آزاد و فرنگی برگزار شود. به گزارش مازند اسپرت ؛ عسگری محمدیان  با اشاره به اینکه وزن کم […]

Asgaariiعضو کمیته فنی فدراسیون کشتی از انجام اردوی مشترک بین کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار خبر داد و گفت: برای رقابت بهتر با کشتی‌گیران اروپایی و دیگر کشورها نیاز است هر ماه یک اردوی مشترک بین ملی‌پوشان کشتی‌گیران آزاد و فرنگی برگزار شود.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عسگری محمدیان  با اشاره به اینکه وزن کم کردن بیش از حد برای کشتی‌گیران دردساز می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر وزن کم‌ کردن در بین کشتی‌گیران نونهال و خردسالان نیز گزارش شده که مربیان باید جلوی این وزن کم کردن‌ها را بگیرند.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران حد امکان از وزن کردن بی‌خود پرهیز کنند، اظهار کرد: اشتباهی را در دوران قهرمانی‌ام مرتکب شدم که اگر وزن کم نمی‌کردم پنج سال به عمر کشتی قهرمانی من اضافه‌تر می‌شد.

عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی در ادامه از انجام اردوی مشترک بین کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار خبر داد و افزود: برای رقابت بهتر با کشتی‌گیران اروپایی و دیگر کشورها نیاز است هر ماه یک اردوی مشترک بین ملی‌پوشان کشتی‌گیران آزاد و فرنگی در رده‌های مختلف ملی برگزار شود.

محمدیان با بیان اینکه کشتی و کشتی‌گیران ایرانی در مدال‌آوری و افتخارآفرینی زبانزد جهانیان هستند، اظهار داشت: برای توسعه کشتی آزاد و فرنگی به تمامی استان‌ها به ویژه استان‌های صاحب دو رشته کشتی برنامه خوبی در حال انجام است.