کلاس آسیب‌شناسی ورزشی هندبال برگزار می‌شود

دوره آموزشی آسیب‌شناسی ورزشی هندبال در حاشیه مسابقات هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی هم‌اکنون در مازندران در حال پیگیری است. در مسابقات تیمی پرتاب پنالتی بسکتبال که در حاشیه برگزاری […]

handbaalllدوره آموزشی آسیب‌شناسی ورزشی هندبال در حاشیه مسابقات هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی هم‌اکنون در مازندران در حال پیگیری است.

در مسابقات تیمی پرتاب پنالتی بسکتبال که در حاشیه برگزاری مسابقات هندبال برادران دسته یک دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائم‌شهر برگزار شد، تیم‌های برتر معرفی شده و از آنها تجلیل شد.

این دوره از مسابقات با حضور هفت تیم از استان‌های البرز، فارس، بوشهر، کردستان، لرستان، کرمانشاه و مازندران در سالن شهدا مجتمع ورزشی واحد قائم‌شهر در حال برگزاری است تا در پایان تیم‌های برتر مشخص شوند.

مسئول مسابقات هندبال برادران دسته یک دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این رویداد، بیان کرد: عصر دیروز مسابقات تیمی حرکات نمایشی پرتاب پنالتی بسکتبال با داوری رامین اسماعیلی برگزار شد.

کوروش علیزاده ادامه داد: در این رقابت‌ها همه تیم‌ها با حضور پنج بسکتبالیست شرکت کردند و هر بازیکن فرصت داشت تا در مدت زمان تعیین شده سه پرتاب پنالتی را انجام دهد که در نهایت تیم فارس با حضور ایرج محمدی، یوسف میرشکاری، محمد صفری، سعیدرضا اندام و حسین رازقی مقام اول را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقه با حضور نماینده سازمان مرکزی، سرپرست فنی مسابقات، معاون دانشجویی واحد قائم‌شهر و مسئول اجرایی جوایزی به نفرات و تیم‌های برتر اهدا شد.

علیزاده در پایان گفت: عصر امروز هم یک دوره کلاس آموزشی آسیب‌شناسی ورزشی توسط عضو گروه تربیت‌بدنی واحد قائم‌شهر برای همه بازیکنان، مربیان و سرمربیان تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.