آقایون مسئول !؟ چرا باشگاه صنعت ساری همچنان پا در هواست !؟

صبح پنجشنبه ۸ مرداد ماه جلسه ای برای تعیین مدیریت باشگاه صنعت ساری برگزار خواهد شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ در آستانه شروع فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور و با توجه به پیگیری های قبلی ، همچنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و هیات فوتبال استان مازندران وضعیت مدیریت […]

1414صبح پنجشنبه ۸ مرداد ماه جلسه ای برای تعیین مدیریت باشگاه صنعت ساری برگزار خواهد شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ در آستانه شروع فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور و با توجه به پیگیری های قبلی ، همچنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و هیات فوتبال استان مازندران وضعیت مدیریت باشگاه صنعت ساری را مشخص نکردند و به نوعی وضعیت مدیریتی این باشگاه ساروی همچنان پا در هواست .

معلوم نیست اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان مازندران به چه دلیل قصد ندارند هر چه زودتر تکلیف این تیم را روشن کنند ،در حالی که فدراسیون و تمامی ارگان های مربوطه اجازه تیمداری به مدیرسابق را نداده اند اما هنوز مسئولین ورزشی استان مدیرعامل جدید این باشگاه را معرفی نکرده اند . اینطور که مشخص است اختلافات زیادی بین مسئولین سیاسی و مسئولین ورزشی استان و شهرستان ساری است که برای برطرف کردن این اختلافات ، شنیده شده روز پنجشنبه ۸ مرداد جلسه ای اضطراری در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور نماینده هیات فوتبال و با حضور مدیر کل و نمایندگان مجلس شهرستان ساری برگزار شود .

در حالی که فرصت زیادی هم تا آغاز رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور نمانده است ، به دلیل وجود مشکلات مدیریتی و عدم حضور مدیرعامل در این باشگاه محبوب ساروی و عدم انتخاب سرمربی جدید ، همچنان خبری از شروع تمرینات و تست گیری ها برای آماده سازی نیست .

در حالی که هفته گذشته گزینه های احتمالی هدایت این باشگاه ساروی را روز خروجی سایت قرار داده ایم ، در این بین گزینه های زیادی هم هستند که میتوانند با حضور در این تیم وضعیت نابسامان حاکم را سر و سامان دهند .

در ادامه به معرفی گزینه هایی میپردازیم که به احتمال زیاد یکی از این گزینه ها فردا به عنوان سرمربی به همراه مدیر عامل باشگاه معرفی خواهند شد :

۱ – ابراهیم تقی پور : بدون شک حضور ابراهیم تقی پور در استان مازندران و حتی شهر ساری یک افتخار محسوب میشود ، شخصیت بالای این فوتبالیست سابق تیم های بزرگ کشور و مربی بروزی که حتی در لیگ برتر فوتبال کشور هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را زیر نظر لوکا بوناچیچ معروف بر عهده داشته است میتواند کمک زیادی به تیم فوتبال صنعت ساری کند . انگیزه خوب این مربی جوان و کارایی بالای ایشان در فصول گذشته هم کمک های زیادی را به فوتبال شهر ساری کرده است و طبق نظرسنجی ای که در بین کاربران سایت انجام شد محبوبیت بالای این مربی جوان در بین شهروندان ساروی شدیدا به چشم میخورد .

۲ – رضا تقوی : بازیکن سابق استقلال تهران و یکی از اسطوره های فوتبال مازندران که قهرمانی تیم ملی کارگری ایران در رقابت های جهانی ایتالیا حاصل زحمات شبانه روزی این مربی ساروی بود ، بخاطر سیاست و مدیریت خوبش در تیمداری یکی دیگر از گزینه های احتمالی هدایت این باشگاست . تقوی که سابقه حضور در تیم استقلال تهران را به عنوان مشاور امیر قلعه نویی دارد با انگیزه بالایی برای حضور در تیم محبوب شهرش و خدمت به مردم و هوادارن شهر ساری اعلام امادگی کرده است .

۳– سید ذوالفقار شریفی : سید دوست داشتنی فوتبال شهرساری به نوعی آقای خاص فوتبال این شهرستان است و برخلاف چهره خشنش روح لطیفی دارد و قدرت مدیریتی بالای این مربی جوان ساروی ، میتواند در این شرایط بد این تیم محبوب را نجات دهد . شریفی که به همراه تیم شهدای ساری با دست خالی و بدون امکانات تیمش را تا روزهای پایانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور مدعی نگه داشته بود ، محبوبیت بالایی هم در جمع هواداران ساروی دارد و این محبویت در نزد هواداران میتواند کمک زیادی به اوضاع نابسامان تیم صنعت ساری کند .

۴- ابراهیم باقری : تا چند وقت پیش ، شاید کمتر کسی اسم این مربی جوان را شنیده بود ، اما حضور اندک این مربی جوان و بازیکن سابق شموشک نوشهر در تیم صنعت ساری در فصل گذشته و حفظ سهمیه این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سبب شد تا اسم این مربی کم حرف و با اخلاق ولی کم تجربه ای ساروی را بر سر زبون ها بیاورد . این مربی که به دلایلی محبوبیت خاصی هم در نزد مدیرعامل سابق باشگاه صنعت ساری دارد ، با احتمال بازگشت مدیرعامل سابق ، احتمال حضور ایشان هم در تیم بیش از پیش خواهد بود . باقری در فصل گذشته با کمک مربیانی چون ( امید اصغر زاده و سعید بسطامی ) موفق شد تیم صنعت ساری را از سقوط به لیگ سه نجات دهد .

قابل ذکر است ؛ هر ۴ گزینه احتمالی در جسله روز پنجشنبه یک حامی خاص دارند و هوادارن این تیم ساروی باید صبر کنند تا اگر جلسه فردا در اداره کل لغو نشود یکی از این گزینه های را به عنوان مربی تیمشان ببینند . اما بحث مدیریتی این باشگاه هم بحث عجیب غریبی شده و هنوز مشخص نیست کاندیدای مدیرعاملی این باشگاه چه کسانی هستند و چه کسی فردا به عنوان مدیر عامل باشگاه معرفی خواهد شد ؟ باید صبر کنیم و ببینیم قدرت مدیر کل اداره ورزش جوانان استان و هیات فوتبال استان چقدر است آیا میتوانند این انتخاب را انجام دهند یا خیر ؟