به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد؛ مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در مازندران برگزار می‌شود

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در استان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدتقی خدادادی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در استان گفت: به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد مسابقات دوچرخه‌سواری در مازندران برگزار […]

22دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در استان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدتقی خدادادی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری دومین مرحله مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در استان گفت: به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد مسابقات دوچرخه‌سواری در مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله این مسابقه ۹ مردادماه با حضور دوچرخه‌سوارانی از سراسر کشور به مسافت ۱۵۰ کیلومتر با جایزه نقدی ۸۰ میلیون ریالی برگزار می‌شود، اظهار کرد: محل تجمع دوچرخه‌سواران از میدان امام حسین (ع) ساری جنب ساختمان شهرداری ناحیه دو است.

این مسئول تصریح کرد: پس از استارت دوچرخه‌سواران از ساری و عبور از شهرهای قائم‌شهر، بابل، آمل، محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر و بالعکس خط پایان مسابقات در شهرستان فریدونکنار مقابل اداره ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است.