مسئول کمیته پیشکسوتان فوتبال مازندران خبر داد : رقابت ۱۴ تیم در لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان مازندران

مسئول کمیته پیشکسوتان فوتبال مازندران از رقابت ۱۴ تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان استان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حسن مریخی با اشاره به رقابت تیم‌ها در فصل جاری این مسابقات، اظهار داشت: ۱۴ تیم در لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان استان با هم در دو گروه مسابقه می‌دهند. […]

pishkesمسئول کمیته پیشکسوتان فوتبال مازندران از رقابت ۱۴ تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان استان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسن مریخی با اشاره به رقابت تیم‌ها در فصل جاری این مسابقات، اظهار داشت: ۱۴ تیم در لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان استان با هم در دو گروه مسابقه می‌دهند.

وی درباره ۱۴ تیم شرکت‌کننده در این مسابقات، افزود: تیم‌های دریای بابل، بابلسر، قائم‌شهر، محمودآباد، نوشهر، آمل و رستم‌رود در گروه اول و تیم‌های فرازبال ساری، نوشهر، نکا، بهنمیر، جویبار، عباس‌آباد و بابل در گروه دوم به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

مسئول کمیته پیشکسوتان فوتبال مازندران درباره رقابت تیم‌ها در لیگ دسته اول استان، اظهار کرد: در لیگ دسته اول پیشکسوتان استان نیز ۱۰ تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

مریخی بیان داشت: تیم‌های شاهین بهشهر، چهل‌تاج رستم‌کلا، میاندورود، ساری، بابل، آمل، بهنمیر، زیراب، پل‌سفید و شیرگاه در این مسابقات حضور دارند.

وی در پایان گفت: تیم نوشهر در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان مازندران شد و به مسابقات پیشکسوتان کشور راه یافت.