مسابقات هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد در قائم‌شهر برگزار می‌شود

مسابقات دسته اول سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از امروز عصر در قائم‌شهر آغاز می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت، مسابقات دسته اول سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از امروز عصر در واحد قائم‌شهر آغاز می‌شود. مسابقات سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائم‌شهر با حضور […]

handbaalllمسابقات دسته اول سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از امروز عصر در قائم‌شهر آغاز می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات دسته اول سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از امروز عصر در واحد قائم‌شهر آغاز می‌شود.

مسابقات سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائم‌شهر با حضور ۱۵۰ ورزشکار و هفت تیم برتر دسته اول، مسابقات در سالن ورزشی شهدا مجتمع ورزشی واحد قائم‌شهر آغاز می‌شود.

بعد از قرعه‌کشی و براساس جدول زمان‌بندی، رقابت‌ها از عصر امروز با دو گروه A تیم‌های (البرز، کردستان، فارس و بوشهر) و در گروه B تیم‌های (لرستان، کرمانشاه و مازندران) آغاز می‌شود.

تیم‌ها به‌صورت دوره‌ای از ساعت ۱۷ امروز در گروه A تیم‌های البرز و بوشهر، کردستان و فارس و از گروه B با استراحت تیم مازندران تیم‌های لرستان و کرمانشاه به رقابت می‌پردازند.

به گزارش مازند اسپرت، این دوره از مسابقات در سه دسته از سوم مرداد سال‌جاری آغاز و تا بیست و پنجم مرداد به همت معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.