دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد : کسب ۳ مدال توسط کشتی‌گیران مازندرانی در جام زیلکوفسکی لهستان

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: سه کشتی‌گیر مازندرانی با درخشش خود در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام زیلکوفسکی لهستان موفق به کسب سه مدال شدند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام‌رضا نوری‌زاده  با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام زیلکوفسکی به میزبانی لهستان در شهر ورشو، اظهار کرد: سه کشتی‌گیر مازندرانی با درخشش […]

12455دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: سه کشتی‌گیر مازندرانی با درخشش خود در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام زیلکوفسکی لهستان موفق به کسب سه مدال شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام‌رضا نوری‌زاده  با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام زیلکوفسکی به میزبانی لهستان در شهر ورشو، اظهار کرد: سه کشتی‌گیر مازندرانی با درخشش خود در ترکیب تیم ملی موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

وی افزود: عباس طحان ملی‌پوش مازندرانی وزن ۹۷ کیلوگرم با پیروزی در برابر حریفانی از ترکیه، قرقیزستان و لهستان در فینال نیز موفق شد حریف گرجستانی خود را سه بر یک شکست دهد و مدال خوش‌رنگ طلا را به گردن آویزد.

دبیر هیئت کشتی مازندران افزود: همچنین در این وزن محمدحسین محمدیان دیگر ملی‌پوش مازندرانی با پیروزی در مقابل حریفانی از اسپانیا، بلاروس راهی مرحله نیمه‌نهایی شد که در این مرحله مقابل حریفی از گرجستان شکست خورد و با توجه به حضور کشتی‌گیر گرجستانی در فینال، وی در شانس مجدد کسب مدال در برابر حریفانی از ژاپن و ترکیه پیروز شد و به مدال برنز بسنده کرد.

نوری‌زاده گفت: مرتضی رضایی‌قلعه نیز دیگر کشتی‌گیر مازندرانی وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی مقابل حریف از چین در برابر کشتی‌گیر ژاپنی شکست خورد اما با توجه به شرکت کشتی‌گیر ژاپنی در فینال، وی در شانس مجدد کسب مدال در برابر حریفانی از مجارستان و آلمان پیروز شد و مدال برنز این وزن را کسب کرد.