گزارش تصویری/ پیروزی مدعیان در آغاز مسابقات والیبال بانوان کشور در مازندران/عکاس: نیلوفر ابراهیمی

مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور در رده سنی امید ازعصر چهارشنبه به میزبانی هیات والیبال مازندران در شهر ساری آغاز که طی آن مدعیان برابر حریفان خود صاحب برتری شدند. به گزارش مازند اسپرت ، در سه دیدار برگزار شده این مسابقات درمجموعه ورزشی ایثار ساری، تیم های تهران، خراسان رضوی واصفهان موفق به شکست […]

vooolyمسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور در رده سنی امید ازعصر چهارشنبه به میزبانی هیات والیبال مازندران در شهر ساری آغاز که طی آن مدعیان برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.

به گزارش مازند اسپرت ، در سه دیدار برگزار شده این مسابقات درمجموعه ورزشی ایثار ساری، تیم های تهران، خراسان رضوی واصفهان موفق به شکست حریفان خود شدند.

در دیدارهای برگزار شده، تیم تهران با نتیجه ۳ بریک تیم فارس را شکست داد، تیم خراسان رضوی با همین نتیجه از سد تیم مازندران میزبان مسابقات گذشت و تیم اصفهان با نتیجه ۳ برصفر تیم آذربایجان شرقی را مغلوب کرد.

در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور در رده سنی امید، شش تیم تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران و خراسان رضوی تا چهارم مردادماه با هم رقابت می کنند.

پریچهر غفاری به عنوان ناظر و ملیحه نوری، شیما حقوقی زاده، مرضیه ابراهیم زاده، زهره اعتمادی فر، زهرا قویدل و مهری احمد علی نژاد به عنوان داور، نظارت و قضاوت در این مسابقات را بر عهده دارند.

مسابقات دسته دوم امید زنان کشور هم از هفتم مردادماه با حضور چهار تیم البرز، مرکزی، خراسان شمالی و زنجان در شهر زنجان آغاز می شود.