برای نخستین بار در مازندران ؛ مسابقات تنیس روی میز دانشگاه‌های استان برگزار شد

برای نخستین بار مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اساتید دانشگاه‌های استان مازندران در سوله ورزشی دانشگاه پیام نور ساری برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت ، مراسم افتتاحیه این مسابقات، با حضور دیوسالار رئیس دانشگاه پیام نور مازندران، محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه استقلال مازندران و عضو شورای شهر ساری،رئیس هیئت ورزش دانشگاه‌های مازندران […]

roymiiiizبرای نخستین بار مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اساتید دانشگاه‌های استان مازندران در سوله ورزشی دانشگاه پیام نور ساری برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، مراسم افتتاحیه این مسابقات، با حضور دیوسالار رئیس دانشگاه پیام نور مازندران، محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه استقلال مازندران و عضو شورای شهر ساری،رئیس هیئت ورزش دانشگاه‌های مازندران و با حضور اساتید هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های مختلف استان مازندران برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اهمیت مقوله ورزش در زندگی انسان‌ها،اظهار کرد: توجه به ورزش‌های همگانی در پیشبرد اهداف توسعه ورزش دانشگاه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

حسین ذبیحی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی است که اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مختلف در یک محیط سالم و فرهنگی می توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند،ابراز امیدواری کرد: با تداوم مسابقات در بین دانشگاه‌ها بتوانیم موجب توسعه و تقویت ورزش در بین اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها شویم.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش دانشگاهی در پشتیبانی از ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بیان کرد:اساتید و کارکنان نقش مهمی در فراهم نمودن شرایط مناسب برای روی آوردن دانشجویان به امر ورزش دارند.

رئیس هیئت ورزش دانشگاه‌های مازندران همچنین با بیان اینکه آمار اعتیاد در بین دانشجویان و دانشگاهیان بسیار افزایش یافته است،افزود: افرادی که عامل ناهنجاری از قبیل مواد مخدر و غیره را در دانشگاه‌ها ترویج می‌دهند گویا با مسیر هموارتری روبرو هستند، به این خاطر نیاز است متولیان ورزش تعهد، تخصص و انگیزه را در فعالیت روزمره به صورت مضاعف بکار ببرند.

ذبیحی با بیان اینکه دانش و آگاهی از اثرات سودمند ورزش، مهم ترین عنصر کلیدی است که می تواند باعث افزایش مشارکت فردی و اجتماعی افراد به سوی فعالیت های ورزشی شود،افزود: تشویق و ترغیب همه همکاران در هر سنی به انجام فعالیت‌های ورزشی مستمر برای ایجاد نشاط و شادابی که منتج به بهره وری و کارایی افزون تر در محیط های کاری و اجتماعی می شود از اهمیت زیادی برخوردار است.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان ۱۲دانشگاه در قالب ۱۰گروه تیمی و دو نفر انفرادی در گروه آقایان و نیز پنج دانشگاه در قالب چهار گروه تیمی و یک نفر انفرادی در گروه خانم ها برگزار شد که در پایان دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل، پیام نور ساری و آموزش عالی طبری توانستند به ترتیب مقام اول تا سوم را در گروه تیمی آقایان کسب کنند.همچنین عباس شیرزاد از دانشگاه علوم پزشکی بابل مقام اول ،محمد عابدپور از دانشگاه طبری مقام دوم و حمید فرنوش از دانشگاه طبری و محمدصادق ملکی از دانشگاه پیام نور محمودآباد به طور مشترک توانستند مقام سوم انفرادی را به دست آورندو در گروه تیمی خانم ها، دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی مقام اول ، پیام نور ساری مقام دوم و دانشکده کشاورزی ساری به مقام سوم دست یافتند.همچنین مریم قلی زاده و جمیله رحمانی به ترتیب مقام اول و دوم انفرادی از دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی،پونه مقدسیان از دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی و ندا مغربی از دانشگاه کسری تنکابن به طور مشترک توانستند به مقام سوم دست یابند.لازم به ذکر است در پایان مسابقات از نفرات و تیم های برتر با اهدا لوح و جوایز تقدیر شد.