خداحافظی رامسری ها با لیگ برتر

شوک به والیبال مازندران| هورسان‌ رامسر فروخته شد!

پس از لبنیات هراز که فصل گذشته به طور رسمی از لیگ برتر والیبال خداحافظی کرده بود، انبار هورسان رامسر سهمیه خودش را فروخت تا رامسری‌ها هم با والیبال خداحافظی کنند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛شوک شبانه به والیبال مازندران از رامسر وارد شد. رامسری‌هاب عاشق والیبال حالا دیگر سهمی در سطح اول والیبال ایران ندارند.

این خبر حسرت باری است که متاسفانه باید باورش کنیم. دیگر هورسان در رامسر نیست! دیگر سالن صدر رامسر آن جو فوق العاده لیگ برتر والیبال را نخواهد دید.

پس از لبنیات هراز که فصل گذشته، رسما از لیگ برتر والیبال خداحافظی کرده بود و متاسفانه خلا عدم تیم‌داری همواره بر والیبال شهر محوری این رشته در کشور تاثیر گذاشته است، دیشب هم تیم هورسان رامسر امتیازش را به باشگاه سایپا واگذار کرد تا سال آینده در سطح اول لیگ برتر نماینده‌ای از رامسر نداشته باشیم.

ورزش غنی مازندران که در سال‌های گذشته در بعضی از شهرهایش تا ۱۱ تیم لیگ برتری داشته حالا با عدم همدلی و فقدان برنامه ریزی صحیح از آن همه توانمندی ریزش عجیبی را در سطح لیگ‌برتر تجربه می‌کند.

این روند باشگاه‌ها در لیگ برتر است که پویایی و کیفیت بی نظیر به ورزش استان می بخشد! کاش مسئولین شهری و استانی زودتر ورود میکردند و مانع فروش امتیاز از استان مازندران می‌شدند! حیف ..