شکست نزدیک رسانه ورزش مازندران برابر تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری !

شامگاه سه شنبه ۳۰ خرداد تیم فوتبال ساحلی جوانان شهریار ساری در دیداری دوستانه به مصاف رسانه ورزش مازندران رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شامگاه سه شنبه ۳۰ خرداد تیم فوتبال ساحلی جوانان شهریار ساری در دیداری دوستانه در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی داراب و از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف رسانه ورزش مازندران رفت.

جوانان شهریار ساری که با هدایت ” محسن حمیدی ” خودشان را برای رقابت های لیگ برتر جوانان فوتبال ساحلی کشور آماده می کنند در این دیدار موفق شدند در رقابتی نزدیک رسانه ای ها را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهند.

گل های شهریار ساری در این دیدار توسط مهدی علیزاده (۳ گل ) ، کیوان بشیری و اریا جعفری به ثمر رسیده شد و در آن سوی میدان مهدی رضی هر سه گل رسانه ورزشی ها را به ثمر رساند و به عبارتی هت تریک کرد.

رسانه ای ها که خودشان برای حضور در تورنمنتی چهار جانبه آماده می کنند در این دیدار عملکرد خوبی را در برابر تیم آماده و جوان شهریار ساری به نمایش گذاشتند و در حالی نتیجه بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند که در دو تایم اول بازی تیم برتر میدان بودند و در تایم سوم بازی را به شاگردان محسن حمیدی واگذار کردند.

گفتنیست ؛ رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان حدود یک ماه دیگر آغاز خواهد شد و جوانان با استعداد و با انگیزه شهریار ساری در این رقابت ها حضور خواهند داشت.