بمناسبت هفته بسيج ؛ پیشکسوتان قائمشهر و رسانه ورزش در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند + گزارش تصویری

در دیداری دوستانه بمناسبت هفته بسيج دو تیم رسانه ورزش مازندران و پیشکسوتان قائمشهر به مصاف هم رفتند .   به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز ( جمعه ۲۹ آبان ) دو تیم پیشکسوتان قائمشهر و رسانه ورزش مازندران به مناسبت ” هفته بسیج ” در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در […]

weweweweدر دیداری دوستانه بمناسبت هفته بسيج دو تیم رسانه ورزش مازندران و پیشکسوتان قائمشهر به مصاف هم رفتند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز ( جمعه ۲۹ آبان ) دو تیم پیشکسوتان قائمشهر و رسانه ورزش مازندران به مناسبت ” هفته بسیج ” در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ رسانه ای ها را شکست دهد .

در ترکیب پیشکسوتان قائمشهر بازیکنان بزرگ نچندان دور شهرستان قائمشهر حضور داشتند که حضور دوباره آنها در استادیوم شهید وطنی قائمشهر خاطرات سالهای نچندان دور را دوباره زنده کرد .

همچنین حضور ابراهیم تقی پور ، یونس گراییلی و عباس وفادار در تیم رسانه هم ، نمای جالبی به این دیدار پر ستاره داده بود .

در این دیدار رسانه ها علی رغم عملکرد خوب ، موفق نشدند در گشودن دروازه پیشکسوتان قائمشهر موفق ظاهر شوند و در نهایت در برابر ستارگان سابق قائمشهر مغلوب شدند .

گل های تیم پیشکسوتان قائمشهر در این دیدار توسط : مجتبی طالبی ، محسن سیفی ، فرید یعقوبنیا و فردوس سیفی به ثمر رسیده شد و تک گل رسانه ورزش مازندران توسط ” مهدی رضی ” به ثمر رسیده شد .

در ادامه گزارش تصویری این دیدار را مشاهده میکنید :

 

خوشحالی بعد گل " مهدی رضی " بعد از به ثمر رساند گل سی ام خودش در تیم رسانه ورزش