ادامه حواشی در تیم بانوان نوای آمل؛

روح و روانی که در «نوا» ترک خورد !

سرپرست فصل گذشته نوای آمل بعد از حواشی ایجاد شده در این تیم، پیامی صادر کرد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛ بعد از حواشی ایجاد شده در باشگاه نوای آمل و ایجاد دودستگی در این تیم و جدایی دو عضو فصل گذشته و چند بازیکن سبب شد تا تیم نوا با نام آمادگی به سوپر لیگ برسد و در هفته نخست هشت بر صفر مغلوب میزبان قدرتمند خود شود. اما سرپرست فصل گذشته نوا که در این کشمکش‌ها یک سمت حاشیه‌ها بود، با ارسال متنی به صورت رسمی به حواشی پاسخ داد و به نوعی به صورت رسمی خداحافظی کرد. متن پیام سمیه آزاد به شرح ذیل است:

هر آمدنی رفتنی دارد، بهترین خاطرات ورزشی زندگیم بدون هیچ سابقه قبلی در میان دختران شجاع سرزمینم و شهر و استانم رقم خورد.رشته های محبتی که ایجاد شد و گمان میرفت رشته های ناگسستنی خواهند بود…

خوشحالم که در ۳ سال حضورم کنار این دختران بهترین و موفق ترین افتخارات ورزشی شهر و استانمان را رقم زدیم، قهرمانی در لیگ یک کشور،قهرمانی در لیگ برتر کشور و صعود به سوپر لیگ ایران که برای اولین بار در تاریخ مازندران توسط گروه ما شکل گرفت و حلاوت و شیرینی این موفقیتها مطمئنا برای من، ما و همه بوده است چون ما، من هایی بودیم که کنار هم ما و معنا شدیم..

اما فراموش نکنیم که همیشه چنین حلقه های اتحادی که باعث ایجاد رعب و ترس در قامت حریفانشان میشود توسط عواملی مختلف تهدید، تخریب و حتی گسسته میشوند و آنوقت حلاوت همه آن لحظه های شیرین جایش را به تلخی سختی میدهد که روح و روانت را میخراشد و ترک میدهد.

وقتی میبینی مجموعه ای که مثل خانواده دورهم جمع شده بودند و تازه قرار بود که افراد جدیدتری هم به این مجموعه اضافه و این خانواده متحد را متحدتر و این خانواده را برای حریفان ترسناکتر کند، ناگهان سو مدیریتی سهوا و عمدا این خانواده را به دو قسمت تقسیم کرد، من بزرگترین محبتم از پروردگارقلبی بوده که هیچوقت بد کسی را نخواسته است و همیشه بخاطر این رحمت بزرگ پروردگار شاکر و سپاسگزارم و در این برهه تنها میتوانم نگران باشم برای دخترانم که بجای اینکه در غالب یک تیم، در کنار هم باشند حال به نوعی روبروی هم قرار گرفته اند و هر گروه خود را محق میداند که مطمنا این جنگ به جایی نمیرسد.

قلبهایی که بدرد آمد، حرمتهایی که شکسته شد و مجموعه ای که از هم گسسته شد و جمعیتی در پی اثبات خودشان و درپایان برای تیم شهر و استانمون آرزوی موفقیت میکنم و برای دختران غیر بومی مان که چند روزی مهمان ما بودند و با قلبهایی بسیار بزرگ درسهای بسیار بزرگتری را در عین کمی سن سال شون به ما دادند بهترینارو آرزو میکنم و برای سه دختر خودم زهرا غریب، زینب ابراهیمی و ایرا زمانی که شیرینی حضور در سوپر لیگ را از دست دادن دستاوردهای بزرگتری را از خداوند مسئلت دارم .

ارادتمند

سمیه ازاد

…………

این رسانه مسئولیتی در خصوص محتوای متن ندارد و از طرفی این رسانه این آمادگی را دارد که هرگونه پاسخی از سوی طرف مقابل در جواب این پیام، را در رسانه منتشر نماید.