لیگ یک فوتسال زنان ایران

شگفتی سازی این دختران شگفتی سازان ! 

تیم فوتسال دختران شگفتی سازان مازندران بعنوان تنها نماینده مازندران به مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور راه یافت.

به گزارش مازنداسپرت؛ تیم فوتسال دختران شگفتی سازان مازندران بعنوان تنها نماینده مازندران به مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور راه یافت.

 

دختران جسور مازندرانی به مانند نام تیم‌شان شگفتی سازی کردند و با قدرت به جمع چهار تیم نهایی لیگ فوتسال کشور راه یافتند تا حالا دو گام تا لیگ برتری شدن فاصله داشته باشند.

 

خانم مدانلو مدیر و سرمربی شگفتی سازان جویبار در خصوص این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۳۵ تیم در ۶ گروه برگزار شد که ۶ نماینده از مازندران در این رقابت ها حضور داشتند.

 

وی افزود: موج سواران، محبوب و سون نوشهر، شگفتی سازان جویبار، استقلال ساری، هیئت فوتبال بابلسر تیم های مازندرانی این رقابت ها بودند که از هر گروه ۲ تیم به دور دوم (۱۲تیم) صعود کردند.

مدانلو بیان داشت: مسابقات در دو گروه ۶ تایی ادامه پیدا کرد که در گروه اول که به میزبانی جویبار و با حضور ۳ نماینده از مازندران ( استقلال ساری، سون نوشهر و شگفتی سازان جویبار) و تیم های نفت امیدیه ،اسطوره یزد و آرتس نیشابور برگزار شد، در نهایت شگفتی سازان جویبار و نفت امیدیه به مرحله نهایی و چهار تیم برتر این مسابقات صعود کرد.

 

گفتنیست؛ در گروه دوم نیز هیات فوتبال بهنمیر، صدرای تهران، طبیعت تهران، گلبرگ تاکستان، یاران سهرابی دیوان دره و انزان نوین ایذه حضور داشتند که نمایندگان مازندران موفق به صعود نشدند و حذف شدند. در این گروه تیم های تاکستان و دیوان دره به جمع چهار تیم نهایی صعود کردند.

اسامی اعضای تیم شگفتی سازان به شرح ذیل می باشد:

 

عاطفه عابدی، فاطمه محمدپور، فاطمه پاشایی، نگین علیجان زاده، خدیجه نبی زاده، محبوبه دلدار، زینب اسماعیلی، مهدیه ضیایی، الهه جاویدان ، الهه انتظاری، فاطمه ایجادی ، مرضیه اسدی پور و یگانه رجبی

 

زهرا مدانلو : سرمربی

عاطفه عابدی ؛ کمک مربی