علی سامره :خونه به خونه تیم جوان و پرتلاشی دارد !

امسال خداراشکر شرایط تیم ما خوب است . نمیتوان قول صعود داد ولی تلاش میکنیم که جز ۵ تیم بالای جدول باشیم و نیم نگاهی هم به صعود به لیگ برتر داریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم های فوتبال خونه به خونه بابل و مس رفسنجان در هفته ی اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند .

علی سامره سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پایان بازی در گفت گویی با خبرنگار مازند اسپرت عنوان کرد: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم . چون اوایل فصل است تیم ها بدلیل اینکه از هم شناخت کافی ندارند و بعد از چند ماه دوری از مسابقات وارد بازی ها میشوند کارایی لازم را ندارند .
سامره در ادامه افزود:تیم خونه به خونه تیم جوان و پرتلاشی دارد به همین دلیل کار سختی در این بازی داشتیم .ما در نیمه ی اول از تیم حریف جلو افتاده بودیم و موقعیت هایی را روی دروازه خونه به خونه ایجاد کرده بودیم که متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نشد . در صحنه ی برخورد توپ به دست بازیکن حریف در داخل محوطه جریمه داور پنالتی ما را نگرفت که اشتباهات پرتعداد داور تمرکز تیم را بر هم زد که نتوانستیم از گل خودمان دفاع کنیم .
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهند بود گفت: تازه اول راه هستیم . امسال خداراشکر شرایط تیم ما خوب است . نمیتوان قول صعود داد ولی تلاش میکنیم که جز ۵ تیم بالای جدول باشیم و نیم نگاهی هم به صعود به لیگ برتر داریم.