بیانیه همزمان با اعزام کاروان ورزشی راهیان نور استان مازندران

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مردم کشور، این سنت بسیار ستودنی ( راهیان نور ) را از چند سال قبل در پیش گرفتند و بیایند این مناطق را سالیانه بخصوص در ایام اول سال زیارت کنند، اینجا زیارتگاه است. رهبر معظم انقلاب هشت سال دفاع مقدس یادآور ادامه نهضت پرافتخار حضرت امام خمینی (ره)، حرکت […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مردم کشور، این سنت بسیار ستودنی ( راهیان نور ) را از چند سال قبل در پیش گرفتند و بیایند این مناطق را سالیانه بخصوص در ایام اول سال زیارت کنند، اینجا زیارتگاه است. رهبر معظم انقلاب

هشت سال دفاع مقدس یادآور ادامه نهضت پرافتخار حضرت امام خمینی (ره)، حرکت حیاتی، جهادی و آیینه‌ی مجسم ظرفیت ها و توانمندی های ملت ایران در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی و همت و اراده ‌ی راسخ آنان در مقاومت و ایستادگی برابر قدرت های سلطه گر و زورگو در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی عصر معاصر بود.
بی تردید حفظ فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به ویژه مؤلفه جهاد، مقاومت و شهادت طلبی در راه صیانت از دست آورده های انقلابی و زنده نگه داشتن روحیه ی ایثار و فداکاری و حضور به موقع و آگاهانه، نیازمند طراحی هوشمندانه و راهکارهای واقع بینانه و مؤثر نهادها و مؤسسات و مسئولین امر است.
از این رو حرکت راهیان نور، به عنوان اجتماعی معنوی جهت تکریم ارزش های الهی و انقلابی و در حقیقت لبیک گویی به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظ الله ) مبنی بر این که اجازه ندهید “حماسه دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تحریف شود”، محسوب و یکی از راه های آشکارسازی عزت و قدرت رزمندگان اسلام است.
اجرای طرح اعزام کاروان های راهیان نور طی سالیان اخیر یک فرصت ارزنده و عینی و عملیات اثرگذار فرهنگی برای برافراشته نگه داشتن پرچم هوشیاری، انقلابی گری، مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه دشمنان انقلاب و میهن اسلامی را فراهم آورده است تا نسل های جوان این سرزمین با تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده و روحیه‌ی اعتقاد به مجاهدت و انگیزه‌ی حرکت در راه دین و ارزشهای انقلابی را در جامعه زنده و به افزایش قدرت بازدارندگی دشمنان علیه کشور را نیز منجر شده است.
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز با صدور این بیانیه با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران به ویژه نسل جوان و جامعه ورزش استان برای حضور با معرفت و حماسی در کاروان های عظیم راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس تأکید می نماید.