کسب دو مدال توسط کشتی گیران مازندرانی در جام سرکسیان ارمنستان

در مسابقات کشتی آزاد بین المللی جام استفان سرکسیان در ارمنستان ۲ کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در تورنمنت بین المللی کشتی آزاد جام سرکسیان در ارمنستان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان توسط محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا و بهنام احسان پور […]

KOSHTIدر مسابقات کشتی آزاد بین المللی جام استفان سرکسیان در ارمنستان ۲ کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در تورنمنت بین المللی کشتی آزاد جام سرکسیان در ارمنستان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان توسط محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا و بهنام احسان پور در وزن ۶۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

بیستمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکیسیان که روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر در سالن میکا شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد، در نهایت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شد که یک مدال طلا و یک مدال برنز این رقابت ها توسط ۲ ملی پوش مازندرانی به دست آمد.

در وزن ۹۷ کیلو گرم محمد حسین محمدیان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و سوم با برتری مقابل ماگومد گادجی ناراو از مقدونیه و یوگنی کولومیتز از روسیه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محمدیان در مرحله نیمه نهایی وین میچالاک از آمریکا را شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت.

محمدیان در دیدار فینال با یک کشتی جذاب نیز موفق شد، پاولو اولینیک نفر سوم جهان و اول اروپا از اوکراین را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا مدال خوش رنگ طلا این وزن را به دست آورد.

همچنین بهنام احسان پور دیگر کشتی گیر مازندرانی وزن ۶۵ کیلو گرم کشورمان در کشتی اول مقابل اول منگی مورتای از روسیه با اختلاف یک امتیاز با نتیجه ۶-۵ مغلوب شد.

احسان پور پس از حضور کشتی گیر روسیه در فینال در شانس مجدد اکنستانتین خابالاشویلی از گرجستان را شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.

وی در این دیدار رده بندی نیز با نتیجه ۷ بر ۲ تیتال دزافاریان از اوکراین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

رضا اطری دیگر کشتی گیر مازندرانی وزن ۵۷ کیلوگرم در این مسابقات موفق به کسب مدال نشد.