برتری نساجی قائمشهر مقابل سایپا در ضربات پنالتی / عکاس :احمد قربانی

شاگردان ساکت الهامی در دیداری نفسگیر موفق شدند در ضربات پنالتی سایپا را شکست دهند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در یکی از جذاب‌ترین مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های نساجی مازندران و سایپا تهران از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که حسین زمانی قضاوت این بازی را برعهده داشت.

در ضربات پنالتی هم بازی پاپایای دنبال شد و هر تیم ۱۱ پنالتی زدند که در نهایت نساجی موفق شد با برتری ۸ بر ۷ مقابل سایپا موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

حامد شیری، حسن نجفی، سجاد آقایی، سعید بیگی، علی داوران، علی زارعی، رضا دهقانی و سعید جلالی‌راد نفراتی بودند که موفق شدند هشت گل نساجی در ضربات پنالتی را بزنند و علی آل‌کثیر، اکبر صادقی و مجتبی بیژن نیز پنالتی‌های خود را به بدترین شکل هدر دادند.

مهرداد عبدی، حسین ماهینی، مجید علیاری، کمال‌الدین نیک‌خوی، مهیار جباری، امیرعلی صادقی و رضا علیاری هم ۷ بازیکن سایپا بودند که در ضربات پنالتی موفق بودند و گلزنی کردند، اما محمدصادق بارانی، حسین مالکی، رضا جعفری و کوروش ملکی(دروازه‌بان) پنالتی‌های خود را خراب کردند تا نساجی نخستین بازی خود با هدایت الهامی را با پیروزی پشت سر بگذارد.