رنگرز : خروجی ورزش مازندران در خروجی ورزش ملی تاثیرگذار است

مدیرکل ورزش و جوانان دوشنبه شب میزبان برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه تبرستان بود و درباره موضوعات حوزه ورزش استان پاسخگوی سئوالات بود .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتر رنگرز در این گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش مازندران و افزایش سرانه استان گفت : خروجی ورزش مازندران، در خروجی ورزش ملی تاثیرگذار است.
وی با تاکید بر اینکه تکیه صرف به اعتبارات دولتی گره گشا نیست افزود؛ در مجموع ۴۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اعتبار نیاز داریم که اگر بخش خصوصی ورود نکند ۴۰ سال طول خواهد کشید تا این پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد.
دکتر رنگرز با تقدیر از پیگیری و حساسیت وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مجمع نمایندگان استان در موضوع زیرساخت های ورزشی مازندران بیان داشت؛ طبیعی است که برخی از پروژه ها دارای اولویت هستند، لذا بصورت روزانه روند تکمیل این پروژه ها ازجمله روند تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را پیگیری می کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران موضوع استخدام و اشتغال قهرمانان را حائز اهمیت دانست و گفت : با کمک دستگاه های دیگر و با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود می توان این مشکلات را به حداقل رساند و در این راستا با تشکیل جلسه شورای عالی ورزش به ریاست آقای استاندار این موضوعات بهتر پیگیری می شود.
وی در ادامه با اشاره باینکه کشتی ورزش اول استان و ایران است تاکید کرد؛ از همه رشته های ورزشی حمایت می شود و مازندران در همه رشته های ورزشی مستعد است . مثلاً ۶۲ فوتبالیست مازندرانی در لیگ برتر و ۳۰۰ بازیکن در لیگ های پایین تر فوتبال کشور حضور دارند و یا اینکه ۵۰ درصد سهمیه های کسب شده در المپیک مازندرانی ها خواهند بود که خود نشان دهنده جایگاه ورزشکاران این استان در ورزش کشور است.

دکتر رنگرز در ادامه با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای ورود به ورزش استان گفت : هر کدام از صنایع مهم استان می تواند معین مالی یک رشته ورزشی باشد. البته می توانیم با کمک قوانینی مانند کپی رایت و حق پخش و … از بخش خصوصی برای حضور قدرتمند در ورزش حمایت کنیم.

پرداخت جوایز قهرمانان یکی دیگر از موضوعات طرح شده در این گفتگوی تلویزیونی بود که دکتر رنگرز گفت: جوایز استانی معوق قهرمانان بزودی پرداخت می شود.

وی با تمجید از مقام و جایگاه پیشکسوتان در ورزش مازندران گفت : ارائه خدمات به این عزیزان پیگیری خواهد شد و معتقدم پیشکسوتان چشم و چراغ ورزش استان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، ورزش همگانی را ضامن سلامتی جامعه و موتور محرک ورزش قهرمانی دانست و افزود : با کمک شهرداری ها و توسعه سرانه ورزشی، ورزش همگانی توسعه می یابد . وی توسعه ورزش روستا را مورد تاکید قرار داد و گفت : ورزش روستا در مازندران مولد است.