حوزه همگانی جور کم کاری ورزش مازندران را کشید / به ورزش مازندران فرصت دهید!

در این ماه های اخیر فعالیت چمشگیر حوزه همگانی به نسبت سایر حوزه ها بوده و به نوعی حوزه همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران جور سایر حوزه ها را کشیده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ورزش مازندران این روزها بعد از تغییر در راس آن هنوز جا دارد که به سیر تکاملی و موفقیت برسد. نیاز است تا مدیرکل دستگاه ورزش چندماهی به شناسایی عوامل و داشته های ورزش استان مازندران بپردازد. باید به مدیرکل دستگاه ورزش و معاونینش فرصت داد تا بعد در مورد عملکرد این اداره نوشت. اما در این ماه های اخیر فعالیت چمشگیر حوزه همگانی به نسبت سایر حوزه ها بوده و به نوعی حوزه همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران جور سایر حوزه ها را کشیده است. در روزهای کرونایی که دست و بال ورزشی ها بسته شده حوزه همگانی با درایت حسین دلیری معاونت توسعه همگانی و سایر عوامل این حوزه سبب شد تا مازندران در این بخش رتبه برتر کشور را نیز بدست اورد.

اما متاسفانه عده ای از خبرنگار نماها مدت هاست که در فضای مجازی و رسانه‌های ورزشی بدنبال بازی ناجوانمردانه با افکار عمومی می باشند. این عده روزی هوای ورزش استان را آفتابی و روزی دیگر ابری پنداشته و فقط بدنبال تامین منافع مالی خود می باشند. این سیه رویان که هویت آنها برای جامعه ورزش مازندران نمایان شده پس از ورود مدیری ورزشی و توانمند به اداره کل شروع به انتقاد علیه وی و کلیه معاونین کرده است. در حالی که همین خبرنگارنما قبل از ورود دکتر رنگرز حال هوای ورزش مازندران را خوب توصیف کرده و از همه بدتر این قلم به مزد در مقاله ای کاذب شروع به انتقاد علیه معاونت همگانی اداره کل نمود. در حالی که وزارت ورزش و جوانان کارنامه معاونت ورزش همگانی را طی ارزیابی سالانه عالی توصیف کرده و مازندران پس از چندین سال رکود نابخشودنی، امسال توانست بر رتبه دوم کشور تکیه بزند.

اینگونه مطالب سبک و غیر واقعی در جامعه ورزش منسوخ شده و فقط برای باج خواهی می باشد که شوربختانه بسیاری از مدیران و روسای هیات های ورزشی بدلیل عدم کارایی لازم دست به دامان اینگونه عناصر نامطلوب رسانه می شوند. امید است حسن رنگرز که خود از قهرمانان بلامنازع و از مدیران با دانش کشور است با شناخت این عوامل جلوی تحرکات بیمارگونه آنها را گرفته تا واقعیت ها در ورزش نمایان گردد و بساط باج دهی به امثال اینگونه خبرنگارنما در مازندران برچیده شود.