ترکیب یازده نفره شهر خودرو مقابل نساجی

سهراب بختیاری زاده از ترکیب تیمش برای دیدار هفته پایانی مقابل نساجی رونمایی کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

پس از گذراندن یک هفته پرحاشیه و جنجالی و البته توأم با از دست رفتن سهمیه آسیایی، شاگردان سهراب بختیاری زاده برای اعاده حیثیت تا دقایقی دیگر در خانه مقابل نساجی مازندران به میدان خواهند رفت؛کنار گذاشته شدن مهدی رحمتی از لیست شهر خودرو به دلیل مسائل انضباطی از سوی سهراب بختیاری زاده باعث شده تا برای اولین بار این تیم در لیگ نوزدهم بدون سنگربان شماره یک خود وارد میدان شود.

متین صفائیان سنگربان جوان و گمنام شهر خودرو جانشین مهدی رحمتی در درون دروازه شده است؛ فرشاد فرجی، حسین مرادمند، امید منصوری سه دفاع میانی شهر خودرو را در دیدار امروز شکل خواهند داد و علی نعمتی از سمت چپ و حسن جعفری از سمت راست تکمیل کننده خط دفاعی پنج نفره شهر خودرو مقابل نساجی مازندران هستند.

 

میلاد سرلک و اکبر صادقی زوج میانی میدان عنابی‌پوشان را شکل می‌دهند و امین قاسمی نژاد و محمدرضا خلعتبری دو وینگر سرعتی این تیم خواهند بود؛ همچنین با نیمکت‌نشین شدن محمد قاضی به صورت فیکس امروز حسین مهربان تک مهاجم مشهدی‌ها خواهد بود.

 

ترکیب شهر خودرو مقابل نساجی:

=

متین صفائیان، رشاد فرجی، حسین مرادمند، امید منصوری، علی نعمتی، حسن جعفری، میلاد سرلک، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان.