با رای قاطع اعضای مجمع

«اسکندرنیا» سکاندار تیراندازی مازندران

مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان مازندران با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون، برگزار شد و در پایان بهروز اسکندرنیا با ۱۹ رای بعنوان رئیس هیات انتخاب شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مجمع انتخابات هیات #تیراندازی استان مازندران با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون، دکتر علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.

در پایان بهروز اسکندرنیا با ۱۹ رای بعنوان رئیس هیات انتخاب شد.

* وجود ۳۳ سالن نیمه‌کاره ورزشی در مازندران

دکتر علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع عمومی هیات تیراندازی مازندران، اظهار کرد: نیروهای قدر و قهرمانانی چون هانیه رستمیان در این هیات هستند که نشان از وزن و توان این هیات دارد.

وی افزود: تیراندازی یکی از ورزش‌های سفارش‌شده رسول اکرم است و نگاه دینی هم باید به آن داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه تیراندازی خواهشم آن است که با یک نگاه جدید تری ببینیم و در حوزه پروازی و هم بادی باید با جدیت کار را دنبال کنید.

رجبی بیان کرد: نزدیک به ۳۳ سالن نیمه کاره در استان داریم که نوید احداث و راه‌اندازی ۲۰ سالن در دهه فجر امسال را می‌دهیم.

وی عنوان کرد: ما برای حمایت از تمامی هیات‌های ورزشی کاملا آماده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: ستاد خیرین ورزشی راه‌اندازی شده و اعلام آمادگی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از سوی آنان عنوان شده است.

این مسئول گفت: ما در کشور بیشتر اعتبارات را به سمت درمان می‌بریم و اگر این اعتبارات با رویکرد پیشگیری به سمت راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی برود؛ اتفاقات مطلوب و بزرگی رقم خواهد خورد.

رجبی اذعان کرد: مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی است و این استان در مسابقات آسیایی رتبه یک کشور را دارد و امسال ۲۰۵ مدال کسب کرده‌ایم اما امکانات ورزشی ما شایسته این افتخارات نیست.

*قهرمانان ورزشی سرمایه کشور هستند

سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی هیات تیراندازی مازندران اظهار کرد: مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و صدها جانباز و آزاده دارد.

وی افزود: خانم هانیه رستمیان نیز در مسابقات آسیایی و المپیک حائز رتبه شدند و از افتخارات مازندران و کشور هستند که اهل استان مازندران هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما به رئیس جدید هیات تبریک عرض می‌کنم و اکنون وضعیت این هیات یک وضعیت مطلوب است.

این مسئول ادامه داد: در بدو مسئولیت بنده نیز با مشکلات فراوانی مواجه بودیم و اما پا پس نکشیدیم و تلاش کردیم.

سردار قربانی بیان کرد: قهرمانان ما یک سرمایه هستند و چند روزه به وجود نمی‌آیند و باید تمام تلاش خود را برای خدمت به جوانان کشورمان خرج کنیم.

وی عنوان کرد: ورزش، کشور را از صدها انحراف نظیر اعتیاد، بزهکاری و غیره نجات خواهد داد و موجب نشاط در میان جوانان خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در عملیات والفجر هشت بیش از ۶ ماه رزمندگان، کار کردند تا منتج به چنین حماسه‌ای در دوران دفاع مقدس شد.

 

این مسئول گفت: مازندرانی‌ها در هر کجا ورود کردند سرآمد بودند و اکنون در ورزش هم همین‌گونه است.

سردار قربانی بیان کرد: مسئول جدید در واقع حکم مسئولیت می‌گیرد و در برابر هر رای مسئول است و به دیگران، دین دارد.

*فقر مازندران در برخورداری از زیرساخت‌های تیراندازی

سرپرست هیات تیراندازی مازندران از فقر زیرساخت‌های تیراندازی در استان خبر داد.

دکتر بهروز اسکندرنیا در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان به‌عنوان تنها کاندیدای ریاست در جمع حاضرین اظهار کرد: مازندران از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی رنج می‌برد.

وی با اشاره به اینکه به مدت ۶ ماه به عنوان سرپرست هیات مشغول فعالیت هستم، افزود: یکی از اصول اصلی در هر کاری، همگرایی است و منتج به پیشرفت خواهد شد.

دکتر اسکندرنیا خاطرنشان کرد: در این مدت، برگزاری ۲۰ مسابقه سالنی اهداف ثابت، ۱۰ مسابقه اهداف پروازی، موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه‌های آسیایی و جهانی بخشی از عملکرد هیات بود.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های مختص تیراندازی چالش امروز ما است البته در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

دکتر اسکندرنیا با اشاره بهداینکه مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های ‌فراوانی بوده و دارای استعدادهای درخشانی به‌ویژه در سنین نوجوانان است، اعلام کرد: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

وی عنوان کرد: امروز ساختمان هیات تیراندازی مازندران افتتاح خواهد شد و قطعا به سرعت، کمیته‌ها را راه‌اندازی و هیات‌های شهرستانی باید روسای خود را تا یک‌ماه آینده معرفی کنند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران مطرح کرد: تیراندازی در حوزه سرمایه انسانی کم ندارد و مشکل ما در حوزه مکان تمرین، امکانات و تجهیزات است.

دکتر اسکندرنیا اشاره کرد: انتظار ما راه‌اندازی سایت تیراندازی به نام خود هر شهرستان است.

این مسئول متذکر شد: ساماندهی سالن‌ها چه در اهداف ثابت و چه در اهداف پروازی یک ضرورت بوده و می‌بایست بر اساس استانداردهای فعلی، به‌روزرسانی شوند.

دکتر اسکندرنیا یادآور شد: شرایط خوبی در استان جهت بالندگی وجود دارد و باید با حمایت از این رشته آن را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.

وی گفت: ساماندهی و استعدادیابی از نکات بسیار مهمی است که باید به عنوان یک هدف اصلی مدنظر قرار گرفته و دنبال شود.

انتهای پیام/