با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ؛سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر معرفی شد +تصاویر

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، اسماعیل پهلوان  به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان  بابلسر منصوب شد. به گزارش مازند اسپرت؛ با حکم حبیب حسین زادگان  مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اسماعیل پهلوان  به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر منصوب شد. در این حکم آمده است: […]

pahlavanبا حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، اسماعیل پهلوان  به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان  بابلسر منصوب شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ با حکم حبیب حسین زادگان  مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اسماعیل پهلوان  به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر منصوب شد.

در این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر منصوب می‏شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان و درایتی که در شما سراغ دارد در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در انجام امور محوله و خدمت به جوانان این مرز و بوم و برنامه ریزی جهت توسعه ورزش شهرستان مذبور موفق و موید باشید.
اسماعیل پهلوان  کارشناس ارشد   مدیریت ورزشی و دانشجوی دکتری بیش از  19 سال سابقه کار و در دوران تصدی ۶ ساله ورزش شهرستان ، میزبان مسابقات آسیایی شطرنج،مسابقات بین المللی  اتومبیلرانی آفرود، میزبان چندین دوره مسابقات کشوری،ثبت چندین سمن مردم نهاد،معرفی قهرمانان و شناسایی و معرفی بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در ورزش و… بوده است.

قبل از اسماعیل پهلوان ، فرشاد آذری عهده‏دار مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان  بابلسر بود.

 

 

6

5

4

3

2

1