در سومین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران چه گذشت!؟

سومین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز دوشنبه ۲ دی برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سومین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز دوشنبه ۲ دی برگزار شد که در ادامه ماحصل این جلسه را میخوانید.

حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه اظهار داشت :روسای ادارات و مدیران در همه بخش ها و مناطق و اماکن ورزشی حضور یابند.

وی افزود :حضور روسای ادارات در جمع مردم در اشکال مختلف و ارتباط با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در اولویت باشد.

این مسوول ببان داشت : روسای ادارات در شهرستان ها به همه رشته های ورزشی توجه نمایند.انتظارات از شهرستان های بزرگ بیشتر است و نگاه ویژه به تیم های ورزشی محبوب شهرستانی

حسین زادگان با بیان اینکه ورزش همگانی جزو اولویت های ماست گفت:برنامه های فرهنگی و حوزه جوانان بسیار مهم است و برنامه های این حوزه غیرتکراری و مردم پسند باشد.

عادل عالیشان معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سومین  جلسه شورای اداری اظهار کرد:ورزش قهرمانی مازندران جایگاه خود را در سطح کلان دارد.

وی افزود : هیات های ورزشی استانی بصورت ویژه رصد خواهند شد.

عالیشان بیان داشت :تجلیل از مدال آوران در شهرستان ها برنامه ریزی شود و شهرستان ها حداقل در یک رشته ورزشی تیم داری کنند تا شور و نشاط به جامعه تزریق شود.

فرجپور معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه شورای اداری اظهار داشت :حوزه ورزش حکم ارتش را دارد که همکاران ما همواره در میدان هستند.

وی افزود : از آقای حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان بدلیل انتصاب خانم عرب در ورزش و جوانان بابل سپاسگذارم.

فرجپور گفت :نقش نائب ریسان بانوان در هیات های ورزشی بسیار مهم و حائز اهمیت است.نظارت بر امور باشگاه ها از دغدغه های ورزش بانوان است.

حسین دلیری معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری استان بیان داشت :استان مازندران نمره خوبی در شاخص های ورزش همگانی کسب کرد.

وی افزود :نقدهای منصفانه همکارانمان در شهرستان ها به سیاست گذاران کلان درخصوص ورزش همگانی منتقل خواهد شد.

دلیری گفت :علیرغم تلاش ها و حسن عملکرد همکاران در شهرستان اما با فرهنگ ورزش همگانی با ایده آل فاصله دارد و باید برنامه محوری را در دستور کار قرار دهیم.

این مسوول بیان داشت :جلسات شورای ورزش همگانی به ریاست فرمانداران فرصت خوبی بعنوان اتاق فکر برای برنامه ریزی ورزش همگانی است.

وی با بیان اینکه درب ورزش همگانی بروی همه ی خادمان ورزش باز است افزود :ایستگاه های ورزش صبحگاهی و جاده سلامتی حداقل کاری است که برای سلامتی مردم می توانیم انجام دهیم.

 

دکترحسننژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت :با توجه به محدودیت های موجود، ازتلاش های ورزش و جوانان مازندران رضایت دارم.

وی افزود : ورزش قهرمانی و ورزش همگانی به جهت مخاطبانی که دارند تفاوت دارند اما در ماهیت آن تفاوتی وجود ندارد.

حسن نژاد بیان داشت :دنیای جوانان دنیای عجیب است و تصمیمات اشتباه می تواند تاثیرات شگرفی داشته باشد.

این مسوول افزود : از مدیرکل محترم ورزش و جوانان و همکاران شان بدلیل تلاش ها برای خدمت به جوانان سپاسگزارم.

وی گفت :منابع انسانی علت توسعه هر کشوری است و جوانان اثرگذارترین قشر جامعه در اینخصوص هستند.برخورداری از جوانان تحصیلکرده، سالم برای هر کشوری قدرت می آورد.