سه برد دو تساوی و یک باخت برای مازنی ها/صدر جدول در تسخیر بابلی ها و محمودآبادی ها

هفته چهارم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز چهارشنبه ۳ مهر در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و نمایندگان مازندران برابر حریفانشان به میدان رفتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته چهارم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز چهارشنبه ۳ مهر در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و نمایندگان مازندران برابر حریفانشان به میدان رفتند.

در یکی از زیباترین دیدارهای این هفته از رقابت ها، دو تیم مازندرانی دریای حرب ده محمودآباد و شهروند فریدونکنار در محمودآباد به مصاف هم رفتند. در این دیدار شاگردان عباس شکری در تیم میزبان نهایت استفاده را از میزبانی برد و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف فریدونکناری خود را بدرقه کند.

مسعود فتاح ۲گل و حامد قاسمی گلزنان تیم دریای حربده محمودآباد در این دیدار بودند. محمودآبادی ها با این برد با ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند.

دریای بابل در خانه و در استادیوم شهدای هفتم تیر این شهر برابر آریان اندیشه تهران قرار گرفت . در این دیدار شاگردان اسدیان و پوراسدالله موفق ظاهر شدند و در نهایت توانستند میهمان خودشان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را از آن خودشان کردند.

فرید متولی و  قدیر آقاجانی گلزنان دریای بابل در این دیدار بودند. دریای بابل با این برد با  امتیاز در صدر جدول جایگاه خودش را تثبیت کرد.

ذوب و فلزات همدان در این هفته از رقابت ها از شهروند رامسر میزبانی می کرد. رامسری ها در این دیدار خارج از خانه سنگ تمام گذاشتند و موفق شدند میزبان خودشان را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و دست پر همدان را به سمت رامسر ترک کنند.

محمد ملاحسینی زد، حسین حبیبی و حامد پور عمران سه گلزن تیم رامسر در این دیدار بودند. شهروند رامسر با این برد ارزشمند با امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

ستاره کاسپین بابل در دیداری خارج خانه میهمان تیم آریو نجم تهران بود که در این دیدار بابلی ها موفق شدند میزبان خود را با نتیجه دو دو متوقف کنند.شاگردان گرگانی جوان با این تساوی و کسب یک امتیاز با امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفتند.

اما سرد و کسل کننده ترین بازی این هفته را شهدای ساری و سرخپوشان قم برگزار کردند . این دیدار که عصر امروز در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری برگزار شد در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. در حالی که در این دیدار تیم قمی حرفی برای گفتن نداشت و فقط به دفاع کردن می پرداخت، بازیکنان شهدای ساری هم در این دیدار عملکرد چندان جالبی نداشتند و موفق نشدند سه امتیاز این دیدار خانگی را بدست بیاورند.

در این دیدار سارویها یک ضربه پنالتی را هم خراب کردند و در نیمه نخست یک اخراجی نیز دادند. شهدای ساری با این تساوی با ۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

دیگر نمایندگان مازندران روز پنجشنبه برابر حریفانشان به میدان خواهند رفت.

نتایج نهایی بازی های روز اول هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور به شرح ذیل می باشد :

هفته چهارم – چهارشنبه ۳ مهر ۹۸

گروه اول :

شهدای ساری ۰  سرخپوشان قم ۰

پیام سرخه سمنان ۴  استیل البرز آق قلا ۲
محمد طهماسبی – حامد اکبرپور
نامعلوم(P)

غفاری قزوین ۰  مقاومت تهران ۱
علی بابایی

نفت ایرانیان ۳  پیام انتظارآشخانه ۰
محمد شهپری – عیسی مرادی۲گل

دریای بابل ۲  آریان اندیشه تهران ۰
فرید متولی – قدیر آقاجانی

دریای حربده محمود آباد ۳ شهروند فریدونکنار ۰
مسعود فتاح ۲گل – حامد قاسمی

گروه دوم :

آریو نجم تهران ۲  ستاره کاسپین بابل ۲

رضا مسیبی – محمد گرجی

شاهین فرابرد زنجان ۱  برق آرا البرز ۱

آذراب اراک ۵ شهرداری مریانج همدان ۲
مهدی یاراحمدی ۳گل – یاسر گودرزی
نامعلوم

ذوب و فلزات همدان ۱  شهروند رامسر ۳
نامعلوم
محمد ملاحسینی زد – حسین حبیبی – حامد پور عمران

گروه سوم :

نخبگان مهر اردبیل ۰ عقاب تهران ۲
فردین نجفی

طلائیه داران بوئین زهرا ۱  شاهین کوثر اردبیل ۰
محمد اینانلو

کشاورز بوکان ۰  شهاب زنجان ۱
نامعلوم

شهید اورکی اسلامشهر ۲ سرخپوشان محمدزاده تبریز ۰
نامعلوم

گروه چهارم :

آبی دلان بنه گز بوشهر ۵  استقلال ماهشهر ۲
حمید بهادر۲گل – محمد فرهمند – علیرضا زارعی(P) – سیدجواد موسوی
محمد احمدلو – شهاب دارایی

گروه پنجم :

دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲  رضوانی اصفهان ۰
علی بلوچ – محمدحسین نژاد صاحبی