پوراسدالله :برای سه امتیاز به میدان می رویم/زاهدی : آماده حضوری قدرتمند در لیگ هستیم

تب داغ لیگ دسته سوم فوتبال کشور با برگزاری دربی های مازندرانی این هفته آغاز خواهد شد . در یکی از این دیدارهای هفته نخست، تیم شهدای ساری و دریای بابل دربی مازندرانی لیگ دسته سوم را در هفته نخست برگزار خواهند کرد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تب داغ لیگ دسته سوم فوتبال کشور با برگزاری دربی های مازندرانی این هفته آغاز خواهد شد . در یکی از این دیدارهای هفته نخست، تیم شهدای ساری و دریای بابل دربی مازندرانی لیگ دسته سوم را در هفته نخست برگزار خواهند کرد .

سرمربیان دو تیم قبل از برگزاری این دیدار صحبت هایی داشتند که در ادامه می خوانید.

محمود پوراسدالله :برای سه امتیاز به میدان می رویم

محمود پوراسدالله در گفتگویی از وضعیت ایده آل تیم دریای بابل خبر داد و گفت : بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و در روزهای اخیر از نظر تاکتیکی با بچه ها کار کردیم.

مربی دریا در ادامه افزود : برای بازی فردا سه بازیکن خودمان را بدلیل صادر نشدن کارت در اختیار نداریم اما با این حال برای سه امتیاز به میدان میرویم.

وی ادامه داد : اطلاعاتی از تیم شهدا ساری داریم که در جلسات فنی به بچه ها گوشزد کردیم و انشاالله با کمک بازیکنان و مدیریت خوب دریای بابل اولین گام را محکم برمیداریم.

سرمربی تیم شهدای ساری ؛زاهدی : آماده حضوری قدرتمند در لیگ هستیم

سرمربی تیم شهدای ساری گفت : خوشحالیم که بازی نخست ما از دربی مازندرانی آغاز می شود.

محسن زاهدی افزود : تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با در اختیار داشتن بازیکنان جوان، آماده حضور در رقابت ها هستیم.

سرمربی شهدای ساری گفت : با حمایت های مالک باشگاه، از بازیکنان مستعد تست گیری انجام شد و تیمی کاملا بومی روانه مسابقات خواهد شد و امیدوارم نماینده خوبی برای استان مازندران و شهر ساری باشیم.

گفتنیست؛ دو تیم شهدای ساری و دریای بابل این هفته در نخستین دیدار لیگ دسته سوم فوتبال کشور در ساری به مصاف هم خواهند رفت.