بی نظمی در برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی درساحل فرح آباد ساری !

پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم مرداد ۹۸ ساحل زیبا فرح آباد ساری طرح عدالت یک میزبان جشنواره بازی های بومی و محلی بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم مرداد ۹۸ ساحل زیبا فرح آباد ساری طرح عدالت یک قرار بود میزبانی شایسته از جشنواره بازی های بومی و محلی باشد.

با اطلاع رسانی های قبلی که با نصب بنر هایی در سطح شهر نیز همراه بود، قرار شده بود این جشنواره پنجشنبه سوم مرداد از ساعت ۹ صبح افتتاح شود و تا ساعت ۲۰ شب نیز ادامه داشته باشد.

اما از نکات عجیب این جشنواره تابستانه شاد و آبی ساحلی این بود که بر خلاف اطلاع رسانی بنری در سطح شهر که قرار بود این جشنواره پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم مرداد ۹۸ از ساعت ۹ صبح تا غروب همان روزها ادامه داشته باشد، خبری از برگزاری بازی های جشنواره در صبح نبود و خودسرانه مسئولین برگزاری این جشنواره ساعت آغاز بازی های این جشنواره را به ساعت ۱۷ تغییر دادند که این موضوع باعث گمراهی اصحاب رسانه شد. همین موضوع سبب شد تا برخی از رسانه ها از جمله عکاس پایگاه خبری مازنداسپرت به این موضوع واکنش نشان دهند و به نشانه اعتراض به بی نظمی موجود، ساحل فرح آباد را ترک کنند و در ادامه مراسم حضور نداشته باشند.

گویا برای مسئولین برگزاری این جشنواره وقت مردم و مهمانان اصلا اهمیتی نداشته و فقط به فکر جذب مسئولین و سیاسیون بوده اند که اینگونه اطلاع رسانی نادرست کرده اند. امیدواریم در آینده مسئولین برگزاری اینچنین مراسمات که در راه های دور تر از سطح شهر برگزار می شود، به فکر حضور مهمانان و اصحاب رسانه باشند که اینگونه باعث دلخوری نشود.

گفتنیست؛ مراسم اختتامیه این جشنواره جمعه چهارم مرداد از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد .