‍ آیین تجلیل از برترین های ورزش ۹۷/شب فراموش ناشدنی بابلی ها در دورهمی ستارگان

مراسمی که برای دو ساعت پیش بینی شده بود، به ۴ ساعت انجامید اما کسی دلش نمیامد از آمفی تئاتر دانشگاه نوشیروانی بابل خارج شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسمی که برای دو ساعت پیش بینی شده بود، به ۴ ساعت انجامید اما کسی دلش نمیامد از آمفی تئاتر دانشگاه نوشیروانی بابل خارج شود.

بابلی ها دور هم ساعاتی خاطره انگیز را سپری کردند و لذتی بی پایان بردند.
در حالیکه در ورزش مازندران تکریم قهرمانان از یاد رفته، حبیب امیرنیا رئیس اداره ورزش و جوانان بابل برای دومین سال متوالی دست به طراحی و اجرای برنامه ای وزین کرد و با همکاری مجموعه اش در این شهرستان ساعاتی دلپذیر را برای تمامی چهره های شاخص در سال ۹۷ ساخت.
کوتاه از آیین تجلیل از برترین های ورزش بابل:
– از جهان پهلوان امامعلی حبیبی تجلیل شد که به شدت با تشویق های تمام ناشدنی بابلی به روی سن رفت. اولین طلایی تاریخ ورزش ایران در المپیک ها، ورزشی های شهرش را مورد تمجید قرار داد.
– حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در تهران بود و به مراسم تجلیل نرسید اما معاون توسعه ورزش قهرمانی دقایقی کوتاه حضور یافت و بعد در حالیکه هنوز از قهرمانان بابلی تجلیل نشده بود، رفت که به شدت باعث ناراحتی ستارگان ورزش شهرستان شد!
– پیام حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل هم در سالن قرائت شد. این حامی معنوی ورزشی ها در سفر مشهد مقدس بود.
– از خانواده شهید ورزشکار شهید یوسف سجودی شهید شاخص شهرستان و استان تجلیل به عمل امرگ
-از اولین رئیس اداره ورزش بابل پس از انقلاب هم تقدیر شد که زنده یاد ناصر حجازی بود. یکی از اقوام این چهره افسانه ای ورزش که در سالن بود هدیه شان را دریافت کرد.
– از درگذشتگان ورزش بابل، زنده یادان حسین قدیری، مجید صفابخش، سید جعفر جعفری پناه، ادریس ثباتی و محسن خلیلی یاد و تقدیر شد.
– دکتر نیاز نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دقایقی به صحبت پرداخت.
– چنگیز ریسمانچیان، فاطمه عریان، نعمت عالمیان، رحمت عالمیان و ابوالفضل دوزنده چهره های قدیمی و پرسابقه ورزش بابل به عنوان پیشکسوت تجلیل شدند.
– در اقدامی خوب از پیشکسوت رسانه خسرو والی زاده مفسر و کارشناس بابلی رسانه و صدای ایران تجلیل شد.
– در قالب نماهنگی به قهرمانی های ورزش بابل در سال ۹۷ و همچنین فعالیت های این اداره به شکل آماری اشاره شد.
– از هیات های ورزشی موفق شامل (کشتی، فوتبال، تنیس روی میز، ورزش های همگانی، دوچرخه سواری، تیراندازی، کوهنوردی، ورزش های رزمی، پرورش اندام، شطرنج، ورزش های زورخانه ای، بدمینتون، اتومبیلرانی و موتور سواری، کارگری، دوومیدانی و وزنه برداری) و نواب روسا(همگانی، انجمن های ورزشی، بدمینتون، نابینایان و کم بینایان، تیراندازی و والیبال) به پاس عملکرد خوب در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد.
– از مربیان بابلی تیم ملی(محمد رضا نوری، محمدعلی نصیرایی، رضا حاج اسبوئی، محمود حسن نیا، علی شکری پور، رضا عمران، مازیار مشکاتی، صابر میرزاده، حسین قریشی، سعید اصغری گنجی و حمید شریعت پناهی) تقدیر شد.
– از مربیان سازنده شهرستان (سید هاشم میرزاده، فاطمه جانعلی پور، علی خراسانی و اسماعیل اسماعیل پور) تجلیل به عمل آمد.
-تقدیر از داوران شهرستان در میادین شاخص آسیایی و جهانی (آرزو مقدوری، مصطفی فلاحیان، خدیجه شریف نتاج، مقداد کامرانی، حسین بیابانی، مصطفی بیانی) از برنامه های ویژه بود.
– از باشگاه برتر شهرستان (خونه به خونه، بیمه رازی، ستاره کاسپین، متین بابل) تقدیر شد.
-موسیقی زنده محلی توسط عمران حیدرپور اجرا شد.
– از مهران حسینی و علیرضا فیروزجا به پاس اقدام پهلوانانه و عدم رویارویی با رقیب رژیم اشغالگر قدس تجلیل شد.
– کیوان قنبرزاده رکورددار پرش ارتفاع مورد تفقد قرار گرفت.
– از بابلی هایی که تنها مازنی های تیم ملی هستند علی دوستی، سودابه باقرپور و ایمان رمضان پور تجلیل به عمل آمد.
– تقدیر از لژیونر شامل مرتضی پورعلی گنجی، پوریا عمرانی، مجتبی میرزاجانپور و نیما عالمیان انجام شد.
-از قهرمانان مدال آور تجلیل شد که چهره هایی بزرگ نظیر مرتضی روشن ضمیر، نوشاد عالمیان، محمدرضا خیرالله زاده، عباس فروتن، رضا اطری و…. در میان شان بودند.