بیش از ۸۰ درصد تیم ها از مدیران رسانه ای بهره می برند

نشست تخصصی مدیران روابط عمومی هیات های شهرستانی و مدیران رسانه ای فوتبال مازندران صبح امروز جمعه ۱۳ اردیبهشت به میزبانی هیات فوتبال شهر ساری برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نشست تخصصی و ماهیانه مدیران روابط عمومی هیات های شهرستانی و مدیران رسانه ای فوتبال مازندران این ماه به میزبانی هیات فوتبال شهر ساری در هتل نوید این شهر برگزار گردید که در این نشست کارگاه تخصصی مدیریت رسانه توسط دکتر فرزاد فعلی تدریس شد تا مدیران روابط عمومی و مسئولین رسانه ای با علم روز روابط عمومی و رسانه بیشتر آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران در این نشست ضمن تشکر از هیات فوتبال ساری اظهار داشت : خوشحالیم از اینکه در حال حاضر روسای هیات ها و مدیران تیم ها به اهمیت بحث رسانه در فوتبال پی بردند و به این موضوع توجه ویژه ای دارند.
مهدی رضی افزود : علاوه بر اینکه تمامی هیات های شهرستانی فوتبال کمیته روابط عمومی را درون هیات تشکیل داده اند، حدود ۸۰ درصد باشگاه ها و تیم های فوتبال در استان مازندران نیز هم اکنون دارای مدیران رسانه ای هستند که این جای بسی خوشحالی دارد که تیم های ما نیز این موضوع مهم را خوب درک کرده اند .
وی خاطر نشان شد: ارتباط با اصحاب رسانه یکی از راه های مهم موفقیت است چون خبرنگاران رسانه ها می توانند با برقراری ارتباط با مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه ای ، مردم را در جریان فعالیت هایی که در این خانواده بزرگ به صورت روزانه یا انجام می شود ، قرار دهند.
برترین مدیران روابط عمومی در سال ۹۷ معرفی شدند

در این نشست علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی، بیان ایده ها و نظرات، از گروه رسانه ای باشگاه شهروند ساری بعنوان گروه رسانه ای برتر فوتبال استان مازندران و همچنین روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان قائمشهر به عنوان فعال ترین و روابط عمومی نمونه تجلیل بعمل آمد.