صحبت‌های جلالی و مرزبان پس از بازی نساجی و نفت مسجدسلیمان

دو تیم نفت و نساجی در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به دیدار هم رفتند که سرانجام این دیدار با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از سری رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر دو تیم نفت و نساجی در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به دیدار هم رفتند که سرانجام این دیدار با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید.

گل‌های این بازی را حامد شیری دقیقه ۲۰ و لاشاتوتادزه دقیقه ۸۲ برای نساجی، اسماعیل شریفات دقیقه ۸۸ و میلاد خدایی‌اصل دقیقه ۹۵ برای نفت مسجدسلیمان به ثمر رساندند.

* جلالی: هیچ‌کسی به غیر از داور نمی‌توانست این بازی را انجام دهد!؟

مجید جلالی در نشست خبری بعد از تساوی دو بر دو مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: خیلی سعی کردیم تیم خوبی در این بازی باشیم اما آنطور که تصور داشتیم بازی منصفانه پیش نرفت.

وی افزود:‌ خارج از انتظار ما کسی که در وسط زمین بازی را قضاوت می‌کرد بازی را از حالت منصفانه خارج کرد. من نمی‌دانم چه معنی می‌دهد که می‌گویند وای به حال داور اگر در بازی امروز بازنده شویم. بدتر اینکه داور هم بترسد و هر کاری که از دستش بر بیاید برای اینکه چیزی که بقیه در ورزشگاه می‌خواهند اتفاق بیفتد. این مسئله منصفانه نیست. در بازی که باید ۴-۵ گل می‌زدیم همه چیز تغییر کرد. کسی که باید در وسط میدان همه از او انتظار انصاف دارند از انصاف خارج شد و هیچ‌کسی به غیر از او نمی‌توانست این کار را انجام دهد. آنقدر خوب و مقتدر بازی کردیم که شایسته پیروزی بودیم. در نیمه دوم آنقدر به حریف امتیاز داده شد و خیلی از صحنه‌ها اصلا خطا نبود. امیدوارم کمیته داوران روی این بازی متمرکز شود. اگر این اتفاق برای تیم‌های بزرگ باشد آنها عذرخواهی می‌کنند. ما نیاز به عذرخواهی نداریم اما نگاه کنید چطور حق یک تیم که دلش می‌خواست موفق شود تضییع شد.

سرمربی نساجی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه بسیاری از خطاها به سود نفت گرفته نشده، تصریح کرد: به هر حال من به شما حق می‌دهم که به تیم شهرتان تعصب داشته باشید و حمایت کنید. اما اگر کسی منصف باشد و بازی را نگاه کند به روی این مسئله صحه می‌گذارد که داور بازی را تغییر داد. چطور ما در نیمه دوم خوب نبودیم که سه تک به تک را خراب کردیم. کسی که نتیجه را تغییر داد شخص دیگری بود. از بچه‌هایمان تشکر می‌کنم. بسیاری از خطاهایی که اعلام شد درست نبود.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا از روی نیمکت نساجی توپ به زمین انداخته شد، بیان کرد: نمی‌دانم چه کسی توپ را به زمین انداخت.

وی در پایان گفت:‌ با توجه به تجربه قبلی ما از بازی با پارس جنوبی تلاش کردیم در این بازی بهتر کار کنیم. ترکیب ما امروز به واسطه سبک بازی تیم در این شرایط بهتر شده بود. بچه‌های ما نسبت به کارهای تیمی خیلی متعهد بازی کردند. می‌توانستیم ۴-۵ گل در این مسابقه به ثمر برسانیم اما از این ناراحت هستم که کسی که باید در وسط زمین قضاوت کند تاثیرات بدی روی بازی داشت.

* مرزبان: در نیمه اول ۷ بازیکن را می‌توانستیم عوض کنیم

علیرضا مرزبان در نشست خبری بعد از تساوی دو بر دو مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول خواب بودیم. برخی مسائل به ما آسیب میزند. بازیکنان احساس خوبی ندارند. بارها با بازیکنان صحبت کردم و گفتم باید احساسمان را تغیر دهیم. باید تیم را برای این شهر حفظ کنیم. اشتباهاتی کرده بودیم و به همین خاطر خیلی زود دست به تغییر زدیم. در نیمه اول ۷ بازیکن را می‌توانستیم عوض کنیم چرا که کیفیت بسیار بدی داشتند. در نیمه دوم بهتر نشدیم اما بازی سرعت بیشتری پیدا کرد.

وی افزود:  فشاری که از سوی ما در بازی بود می‌توانست باعث ضد حمله حریف و دریافت گل سوم شود‌. روی یک احساس درون تیمی شرایط خوبی پیدا کردیم. در محوطه جریمه خطایی رخ داد که حس ضربه پنالتی داشتیم. بعد از آن بازیکنان ما نبردهای یک به یک را جدی گرفتند. گل اول را روی حسی که از روی نیمکت حریف داده شد به ثمر رساندیم. از روی نیمکت حریف توپ به زمین انداختند و این باعث شد ما مصر تر شویم و نتیجه را بازگردانیم. باید زودتر تکلیف تیم را مشخص کنیم. امروز بسیاری از نتایج به سود ما بود. سپیدرود شکست خورده و فاصله ما بهتر شده است. باید این فاصله را با پائین جدول بیشتر کنیم. به تیممان بابت تساوی تبریک می‌گویم اما کیفیت فوتبالی خوبی نداشتیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه چرا تیمش امروز شرایط خوبی نداشت و اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان تیم به حرف هم در زمین گوش نمی‌دهند، بیان کرد:‌ من به شما حق می‌دهم انتقاد کنید اما زمانی که تیم روی کارش تمرکز ندارد نمی‌تواند خواسته‌ای که دارد را پیش ببرد. برخی مسائل ما را اذیت می‌کند. ما هر چقدر حرف بزنیم تاثیر نمی‌گذارد. ما امروز کیفیت فوتبالی خوبی نداشتیم. اینکه می‌گویید بازیکنان با هم مشکل دارند برایم جالب است. چطور آنها در بازی قبل به حرف هم گوش می‌دادند اما امروز این کار را نمی‌کردند! این مسئله به اتفاقات روز بازی ارتباط دارد.

مرزبان در مورد انتقاد مربیان نساجی به کیفیت زمین عنوان کرد: نساجی نباید به این مسئله اعتراض کند. آنها روی چمن مصنوعی بازی می‌کنند که کیفیت فوتبال را کاهش می‌دهد. امروز کیفیت خوب بود اما همه برای بازی در مازندران استرس دارند. تیمی که ۱۵ بازی در چمن مصنوعی می‌کند اعتراضش به این زمین عجیب است. اگر تیمی ‌زمین خوبی دارد و به این زمین معترض می‌شود این مسئله را می‌توانم بپذیرم‌. اما تیمی که چمن مصنوعی دارد و بعد از هر بازی حریفان را دچار مشکل می‌کند نباید این حرف را بزند. خیلی  از بازیکنان ما در بازی با نساجی به دلیل کمر درد و زانو درد درخواست می‌کردند اگر می‌شود آنها بازی نکنند.

وی در مورد اینکه از روی نیمکت حریف توپی به زمین انداخته شد، اضافه کرد: توپ را از روی نیمکت حریف به زمین انداختند. موضوع وقت‌کشی بود که حتی این مسئله باعث ناراحتی مربی حریف شد. من همیشه از بازیکنانم خواستم اگر کتک خوردند و احساس درد هم داشتند از زمین زود بلند شوند. این روز زمین افتادن اتفاق خوبی نیست. باز هم می‌گویم انتقاد از زمین بهانه است. چرا که زمین ما از چمن مصنوعی خیلی بهتر است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه چرا در بازی‌سازی دچار مشکل بودند، گفت: ما درک متفاوتی از فوتبال داریم. عدم حضور پاپی در بازی امروز به دلیل مسائل انضباطی بود. ‌متاسفانه امروز بازیکنان ما خوب کار نکردند و همه توپ‌ها را از دست دادیم. امروز در کل ما تیم نبودیم. ما هیچ شانس گلی در بازی امروز نداشتیم.  همه توپ‌ها را از دست دادیم و کهکشان‌ها به ما برای زدن گل اول کمک کردند. شاید روح شهید بهنام محمدی می‌خواست امروز بازنده نشویم.

مرزبان در مورد وضعیت داوری‌ها خاطرنشان کرد:‌ هفته قبل یک پنالتی صد در صد ما گرفته نشد که اعتراضی نکردیم. امروز هم یک پنالتی ما اعلام نشد. کارت‌هایی که داور به بازیکنان ما داد نشان‌دهنده عدم مهربانی او با ما بود. در مقابل ما سعی کردیم به تیم آرامش بدهیم و کیفیت‌مان را بالا ببریم. ‌آدم صریحی هستم و حرف درست را همیشه بیان می‌کنم اما ما ضرر کردیم.