یاسر سلیم بهرامی ؛ هیات انجمن های ورزشی را زنده کردیم

رییس هیات انجمن های ورزشی مازندران در حاشیه برگزاری رقابت های چهارجانبه راگبی جام فجر گفت هیاتی را که اصلا وجود خارجی نداشت را به یک هیات فعال تبدیل کنیم که الحمدالله موفق هم بودیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یاسر سلیم بهرامی رییس هیات انجمن های ورزشی مازندران در حاشیه برگزاری رقابت های چهارجانبه جام فجر در گفتگو با خبرنگار  این سایت اظهار داشت: این رقابت ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۴ تیم راگبی بانوان در ورزشگاه شهید متفی ساری برگزار شد.

وی با اشاره به اسقبال خیلی خوب از این رشته ورزشی در استان مازندران افزود: خوشبختانه با اقدامات مناسب این هیات در شهرستان ساری و دیگر شهرهای استان نسبت به آشنایی بیشتر مردم با این رشته ورزشی هم اکنون چند تیم فعال در استان داریم.

سلیم بهرامی افزود: در همین رقابت ها دو تیم از ساری و یک تیم از قایمشهر حضور دارند که خود را در مقابل بازیکنان پرقدرت گلستانی که در تیم ملی حضور دارند ، نه تنها آزمودند بلکه شانه به شانه ی آن ها نیز پیش رفتند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی مازندران با تاکید بر اینکه حضور راگبی کاران گلستانی در این مسابقات که تیم برتر کشور هستند اعتبار خوبی به این رقابت ها داده است، گفت: در طی سه سال و نیم گذشته تلاش کردیم تا هیاتی را که اصلا وجود خارجی نداشت را به یک هیات فعال تبدیل کنیم که الحمدالله موفق هم بودیم.

وی افزود : مقام آوری رشته های تحت پوشش این هیات در رقابت های مهم کشوری خود نشان دهنده عزم راسخ و فعالیت های بی وقفه ی این هیات می باشد.

رییس هیات انجمن های ورزشی مازندران با اشاره به اینکه ، مازندران هم اکنون یک هیات مدعی در کشور در حوزه انجمن های ورزشی دارد ، اظهار داشت: حضور مربی خارجی در رشته راگبی در مازندران، برگزاری کلاس های مختلف و رقابت های متنوع در رشته های تحت پوشش این هیات، ما را در کشور به یک هیات فعال بدل کرده است که به نوعی باعث زنده نگه داشتن این هیات شده ایم .