تیم فوتبال دانش آموزی مازندران با ۱۸ بازیکن راهی هرمزگان خواهد شد

نایب رئیس هیات ورزش های دانش آموزی استان مازندران از حضور تیم منتخب مازندران در مسابقات یادواره شهدای حرم وشهید سرلشکر حسین همدانی خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نایب رئیس هیات ورزش های دانش آموزی استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: تیم منتخب مازندران با ۱۸ بازیکن در مسابقات یادواره شهدای مدافع حرم و شهید سرلشکر حسین همدانی حضور خواهد داشت.

رحیم درزی افزود : اردوی آماده سازی تیم منتخب مازندران بعد از مراحل انتخابی با ۱۸ بازیکن، از سی ام دی ماه تا سوم بهمن ماه به میزبانی مجموعه منتظری ساری برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات یادواره شهدای مدافع حرم و شهید سرلشکر حسین همدانی است که در هرمزگان برگزار می شود .

درزی همچنین از حضور دو داور از مازندران در این مسابقات خبر داد و افزود : دو داور مازندرانی نیز در این رقابت ها حضور دارند و همچنین هدایت تیم منتخب مازندران در این رقابت ها بر عهده  اسماعیل اسماعیلی می باشد و بنده نیز به عنوان مربی به آقای اسماعیلی کمک خواهم کرد.

این مسئول ضمن تشکر از کلیه باشگاه ها، اظهار داشت: برای انتخابی در چند روز مختلف حدود دویست بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفتند که از تمام باشگاه هایی که در استان و کشور رده جوانان از مازندران حضور دارند و خالصانه به ما کمک کردندتشکر میکنم.

نایب رئیس هیات ورزش های دانش آموزی استان مازندران در پایان گفت : از جناب آقای نیکزاد مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان مازندران ، تمام روئسای هیات ورزش دانش آموزی استان، معاونت محترم تربیت بدنی و سلامت، رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران، کارشنان محترم، مدیریت مجموعه ورزشگاه سیمرغ و مدیریت مجتمع منتظری ساری به خاطر تمام همکاری لازم تشکر و قدردانی می کنم و امیدواریم با نتیجه گرفتن در این مسابقات جواب زحمات تمامی این عزیزان را بدهیم.