مديركل ورزش و جوانان مازندران در سخنراني پيش از خطبه نماز جمعه ساري چه گفت ؟

به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران در روز جمعه مورخ ۲۴/۷ /۹۴ پيش از خطبه هاي نماز جمعه ساري به ايراد سخنراني پرداخت : به گزارش مازند اسپرت ، مديركل ورزش و جوانان ضمن بيان تعزيت به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم ماه خون و قيام، […]

moodiirkolبه مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران در روز جمعه مورخ ۲۴/۷ /۹۴ پيش از خطبه هاي نماز جمعه ساري به ايراد سخنراني پرداخت :

به گزارش مازند اسپرت ، مديركل ورزش و جوانان ضمن بيان تعزيت به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم ماه خون و قيام، شهادت سردار حسين همداني، كشتار مظلومانه حجاج متوسط سران آل سعود محكوم كرد و گفت: ورزش مازندران عملكرد و برنامه هاي جامع و ارزشمندي را پيش رو دارد كه تاكنون توانسته با بهره مندي از امكانات محدود به نتايج خوبي دست يابد.

حسين زادگان با بيان اينكه ورزشكاران مازندراني در ۷ ماه نخست سال ۹۴ موفق به كسب ۱۷۶ مدال جهاني، آسيايي و بين المللي شدند، اذعان داشت: از ابتداي سال ۹۴ تاكنون بيش از ۹۰۰ بار ورزشكاران زن و مرد مازندراني به اردوي هاي تيم ملي دعوت شدند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران همچنين از اجراي برنامه هاي متنوع در مناسبت هاي مختلف خبر داد و بيان داشت: افتخارآفريني و موفقيت ورزشكاران مازندراني در رقابت هاي مختلف برون مرزي بر همگان روشن و واضح است.

وي با بيان اينكه مازندران قطب و گل سرسبد ورزش كشور محسوب مي شود، گفت: درخشش و افتخارآفريني ورزشكاران مازندراني به تنهايي ورزش مازندران، جبران كاستي هاي ۱۷ استان كشور خواهد بود.

حسين زادگان با اشاره به كسب رتبه دوم ستاد ساماندهي امور جوانان مازندران در ارزيابي كشور گفت: با تلاش مسئولان اين حوزه در بخش فرهنگي و جوانان اقدامات خوبي در حال اجرا است.

وي همچنين اظهار داشت: براي توسعه و شكوفايي ورزش استان در رشته هاي ورزشي با همكاري روساي شهرستان ها تلاش مضاعف مي شود، افزود: و به فرموده وزير محترم ورزش و جوانان، مازندران زرخيزترين استان ورزش كشور محسوب مي شود و از اين منظر بايد توجه ويژه به ورزش اين استان قهرمان پرور شود.

مديركل ورزش و جوانان مازندران در ادامه افزود: تاكنون برنامه ريزي خوبي براي درخشش ورزشكاران مازندراني در المپيك روي ۲۰۱۶ صورت گرفته، ۶ مازندراني موفق به كسب سهميه المپيك و پاراالمپيك شدند.

حسين زادگان در پايان با اشاره اينكه سرانه ورزش مازندران براي هر نفر به ۱/۱ متر مربع رسيد، اظهار كرد: با توجه به استقبال و شور جوانان زن ومرد مازندراني به ورزش، اين سرانه جوابگوي ورزش استان نيست و خوشبختانه در سفر هيات دولت به مازندران در خصوص اين استان مازندران توجه خاصي شده است.