سرمربی تیم کاله مازندران خبر داد: وضعیت تیم والیبال کاله مطلوب است

سرمربی تیم کاله مازندران از پیوستن علی حسینی لیبرو فصل گذشته تیم والیبال پیکان تهران خبر داد و گفت: وضعیت این تیم مطلوب است.   به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی بابیان اینکه وضعیت تیم مطلوب بوده است، عنوان کرد: بیش از یک ماه است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و به هماهنگی‌های لازم […]

atttawweeiسرمربی تیم کاله مازندران از پیوستن علی حسینی لیبرو فصل گذشته تیم والیبال پیکان تهران خبر داد و گفت: وضعیت این تیم مطلوب است.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی بابیان اینکه وضعیت تیم مطلوب بوده است، عنوان کرد: بیش از یک ماه است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و به هماهنگی‌های لازم رسیده‌ایم.

 

وی بابیان اینکه لیگ برتر والیبال از بیست و نهم مهرماه آغاز می‌شود، بیان داشت: تیم والیبال کاله صبح چهارشنبه ۲۲مهرماه برای انجام چندین بازی دوستانه به تهران سفر می‌کند.

 

سرمربی تیم کاله مازندران با اشاره به حضور تیم‌هایی چون بانک سرمایه، ثامن مشهد، پیکان، شهرداری ارومیه و متین ورامین در این فصل لیگ والیبال گفت: حضور گروه‌های پرستاره لیگ را پررونق می‌کند.

 

عطایی به جذب علی حسینی لیبرو فصل گذشته تیم والیبال پیکان تهران اشاره کرد و گفت: سرجیونودا بلانکو بازیکن تیم ملی اسپانیا چند روزی در تمرینات کاله حاضر شد که انتظارات کادر فنی مارا برآورده نکرد و این بازیکن را به کشورش بازگشت.

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بودجه باشگاه کاله برای تیم والیبال یک بازیکن در پست دریافت قدرتی جذب خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در خصوص تیم قدرتمند بانک سرمایه، گفت:  هرساله چند تیم از واحد کارت فدراسیون استفاده خواهند کرد، به‌هرحال بانک سرمایه هزینه‌های خوبی را انجام داده و بازیکنان خوبی را جذب کرده است.