در محفل خاطره گویی پیشکسوتان ورزش مازندران چه گذشت !؟

محفل انس، مودت و خاطره گویی پیشکسوتان ورزش مازندران در آستانه هفته گرامیداشت دفاع مقدس به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محفل انس، مودت و خاطره گویی پیشکسوتان ورزش مازندران در هفته گرامیداشت دفاع مقدس به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد. در این مراسم که با حضور سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در زورخانه مرحوم عمادی شهرستان ساری انجام شد. جمعی از پیشکسوتان ورزش و جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با همراهی خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

پیشکسوتان و شاعران دفاع مقدس و عاشورایی در محفلی ورزشی با عنوان «شعر و خاطره گویی دفاع مقدس و عاشورا» ظهر چهارشنبه، ۴ مهرماه به بيان خاطرات و اشعاري به اين مناسبت ها پرداختند.

این محفل با هدف تقویت فرهنگ و ادبیات پایداری، تجليل از پديد آورندگان آثار فرهنگي وادبی مرتبط، تجلیل از مقام شامخ شهدا، یادها، حماسه‌ها، عظمت ها و ارزش‌های هشت سال حماسه و ایمان، واقع و حماسه عظیم عاشورا و پشتوانه الگوساز و طرح اٌسوه‌های بزرگ و سترگ در حوزه دفاع مقدس، ترغیب و تشویق پدیدآورندگان آثار ادبی در زمینه دفاع مقدس و ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، امر به معروف ونهی از منکر در فرهنگ اسلامی، جایگاه عفاف وحجاب در آموزه‌های دینی و فرهنگ بومی برگزار شد.

در اين محفل حسینیان رئیس بسیج ورزشکاران مازندران ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس وتعزیت ایام محرم الحرام به بيان رشادت‌ها و الگو پذیری رزمندگان از سرور و سالار شهیدان در نبرد حق عليه باطل پرداختند و بر دفاع و مقابله با ترفندها و جنگ‌های نرم امروزی، استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در انتقال مفاهیم دفاع مقدس، تقویت فرهنگ و ادبیات پایداری تاکید کردند.

یادآور می‌شود؛ این برنامه با همکاری بسیج ورزشکاران و اداره ورزش در زورخانه میر عمادی ساری برگزار شد.