محمد اسماعیل پور: این برد را به هواداران تقدیم می کنیم

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری برد روز گذشته تیمش برابر پارسیان شهر قدس را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد اسماعیل پور پس از برتری مقابل پارسیان قدس، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه شهروند ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و ورزشی نویسان اظهار داشت: پس از شکستی که در بازی گذشته در خانه مقابل ارژن متحمل شدیم شوک بزرگی هم به ما و هم به هواداران وارد شد و با حمایتی که از سوی هیات مدیره و شخص دکتر نجاریان بعد از آن صورت گرفت مجددا تمرینات با نظم خاصی شروع شد و همه بچه ها در طول هفته با انگیزه بالا تمرینات را پیگیری کردند و هم قسم شده بودند که تا با برد خارج از خانه آن شکست به فراموشی سپرده شود.

?وی ادامه داد: در دیدار مقابل پارسیان شروع خوبی داشتیم و بازی قابل قبولی انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی بودیم و موفق به انجام این کار هم شدیم. از همین جا این پیروزی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم.

?اسماعیل پور با بیان اینکه از همان‌ ابتدای مسابقه بازی پرفشار را دستور کار قرار دادیم، افزود: با همین استراتژی توانستیم بر بازی مسلط شویم و با دو گل برنده به رختکن برویم.

?وی اذعان داشت: در نیمه دوم براساس پیش بینی ها طبیعی بود تیم حریف که از حمایت هوادارانش بهره می برد بازی را هجومی آغاز کند و توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند ولی خدا را شکر بچه ها خیلی سریع گل سوم را به ثمر رساندند تا تسلط ما بر مسابقه پا برجا بماند.

❌ الحق که باید به شرف بازیکنانم درود بفرستم

?سرمربی شهروند ساری تلاش بازیکنانش در دیدار برابر پارسیان را مثال زدنی و ستودنی خواند و اضافه کرد: همه بچه ها بسیار با انگیزه ظاهر شدند و الحق كه باید به شرف آنها درود بفرستم که لحظه ای کم نگذاشتند تا مزد تمرینات سنگین شان را با این پيروزی دلچسب بگیرند.

?وی در خصوص عملکرد داوران مسابقه نیز عنوان کرد: در شروع بازی متاسفانه داوران از تمرکز کافی برخوردار نبوده و با یکدیگر هماهنگ نبودند. هر دو تیم در نیمه اول اصلا از قضاوت آنها رضایت نداشتتد ولی رفته رفته شاهد قضاوت بهتری بودیم و در نیمه دوم بازی را به خوبی اداره کردند. در مجموع سوت هایی که زده شد به گونه ای نبود که تیمی در این دیدار متضرر شود.

?اسماعیل پور در پایان با تاکید بر اینکه این برد را باید به خاطره ها بسپاریم، خاطرنشان کرد: به بازیکنان هم بعد از بازی گفتم که بازی با پارسیان تمام شده و باید تمام تمرکزمان برای کسب پیروزی در دیدار دشوارمان در بهبهان باشیم. البته باید بگویم با اين بازيكنان هر ناممكنی ممكن خواهد شد. هواداران شك نکنند که با جان و دل برای سربلندی و پيروزی خواهيم جنگيد.