در تجلیل استاندار مازندران از قهرمانان پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ چه گذشت!؟

صبح پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷ طی مراسمی با حضور مهندس اسلامی استاندار ، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان ، دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزستی از قهرمانان و دال آوران پاراالمپیک ۲۰۱۶ تجلیل به عمل آورد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مراسم استاندار مازندران ضمن خیر مقدم از دیدار با ورزشکاران پاراالمپیک ابراز خوشحالی کردند و گفتند : با توجه به مشکل جسمی این ورزشکاران ، افتخارآفرینی شان در رقابتهای بین المللی و پاراالمپیکی باعث مسرت و خوشحالی است .
ایشان در ادامه گفتند : با توجه به موانع موجود برای این دسته از ورزشکاران در جهت تمرین و حضور در مسابقات سعی می کنیم با هماهنگی آقای حبیب حسین زادگان مدیرکل محترم ورزش و جوانان با ایجاد بستر مناسب زمینه رشد و شکوفایی را فراهم آورده تا باعث پیشرفت این عزیزان در رقابتهای پاراالمپیک باشیم .
وی گفت : با توجه به مشکلاتشان تلاش می شود طبق آئین نامه و بخشنامه عمل کنیم تا بحث حمایتی فضای لازم را برای این ورزشکاران ایجاد کنیم ، نباید قولی داده شود که قابلیت اجرا نداشته باشد که این باعث افول و تضعیف روحیه می گردد .
در ادامه مراسم حسین زادگان ضمن قدردانی از نگاه ویژه استاندار به ورزشکاران مازنی ، نقش آنان را در افتخارآفرینی ورزش کشور برجسته خواند و افزود ورزشکاران مازندرانی در آوردگاههای بین المللی همیشه نقش برجسته ای داشتند .
ایشان گفتند : همانگونه که در کشتی ، تکواندو ، وزنه برداری و ورزشهای دیگر مدال آور هستیم در فوتبال هم در جام جهانی نقش ویژه ای را فوتبالیستهای مازندرانی ایجاد کردند .
مدیر دستگاه ورزش استان از برگزاری جلسات متعدد برای حضور پر قدرت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت و خاطر نشان کرد : با هماهنگی کمیته ملی المپیک ستاد جارکارتا تشکیل شد و تلاش می شود با نگرش مناسب تصمیمات لازم برای حضور پر قدرت ورزشکاران در این مسابقات ایجاد شود .
در پایان مراسم از مرتضی مهرزاد ، مجید لشگری ، رمضان صالحی ( مدال آوران والیبال نشسته ایران ) محمد خراط ، لطف ا… جنگجو ( مدال آور فوتبال هفته نفره ) عالیه محمودی ( مدال آورتیراندازی ) توسط استاندار ، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل بهزستی مازندران مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند .

 

http://mazandaran.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/media_content/198230/image49816.jpg

http://mazandaran.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/media_content/198211/image45329.jpg

http://mazandaran.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/media_content/198210/image32319.jpg