هفته نهم لیگ یک؛داربی شمال کشور برنده نداشت/صعود خونه به خونه به رتبه سوم با برتری دردیدار خانگی

هفته نهم رقابت های دسته اول آزادگان با برتری خونه به خونه و تساوی نساجی به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته نهم رقابت های دسته اول آزادگان عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز خونه به خونه و نساجی در برابر حریفانشان به یک برد […]

1هفته نهم رقابت های دسته اول آزادگان با برتری خونه به خونه و تساوی نساجی به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته نهم رقابت های دسته اول آزادگان عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز خونه به خونه و نساجی در برابر حریفانشان به یک برد و یک تساوی دست یافتند .

در جریان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و نساجی قائمشهر مساوی شد .

در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نساجی قائمشهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا دربی شمال کشور در لیگ دسته اول برنده ای نداشته باشد .
این مسابقه ، ازهفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت ، در حضور حدود دو هزار تماشاگر و دریک هوای ابری و بارانی برگزار شد .
در جریان این مسابقه ، ابتدا تیم فوتبال داماش گیلان به گل برتری دست یافت و حسن نجفی بازیکن این تیم موفق شد در دقیه ۴۲ با یک ضربه سر دروازه تیم نساجی قائمشهر را باز کند .
اما این گل دوام چندانی نداشت چون تیم فوتبال نساجی قائمشهر موفق شد در دقیقه ۴۵ به گل تساوی دست یابد و حمید کاظمیان بازیکن این تیم با ضربه سر و روی اشتباه مدافع و دروازبان تیم داماش گیلان ، گل مساوی این دیدار را به ثمر رساند .
در نیمه دوم نیز دو تیم داماش گیلان و نساجی قائمشهر موقعیت گلزنی داشتند اما در نهایت نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند تا این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد .
قضاوت این مسابقه را ، وحید صالحی با کمک های حافظ عظیمی و سعید رضایی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، محمد رستمی از داماش گیلان و محسن رحیمی از نساجی قائمشهر کارت زرد دریافت کردند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۲۰ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

خونه به خونه بابل ۱ –  آلومینیوم هرمزگان صفر ؛ صعود به رده سوم

تیم خونه به خونه مازندران در ادامه روند رو به رشد هفته های اخیر خود در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور درهفته نهم این مسابقات با پیروزی خانگی برابر تیم مدعی آلومینیوم هرمزگان به رده سوم جدول صعود کرد.

 

دیدار تیم های خونه به خونه بابل و آلومینیوم هرمزگان عصردوشنبه ودر مقابل دیدگان حدود ۴ هزار تماشاگر بابلی در ورزشگاه شهدای هفت تیراین شهر برگزار شد که درنهایت تیم میزبان با یک گل میهمان جنوبی خود را با شکست بدرقه کرد.

تنها گل سه امتیازی شاگردان ‘ اکبرمیثاقیان’ در تیم خونه به خونه بابل را ‘ میلاد جهانی ‘ در دقیقه ۷۴ مسابقه وارد دروازه تیم آلومینیوم کرد.

دو تیم درحالی دراین مسابقه به مصاف هم رفتند که به یاد ‘ هادی نوروزی’ کاپیتان فقید پرسپولیس با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

تیم خونه به خونه مازندران در این دیدار خانگی با لباس مشکی که بر روی آن ‘ به یاد هادی ‘ نقش بسته بود، وارد زمین شدند و در نیمه نخست مسابقه برابر حریف جنوبی خود بازی برابری را به نمایش گذاشتند.

شاگردان اکبرمیثاقیان در تیم خونه به خونه مازندران در این دیدار که از حمایت تماشاچیان خودی برخوردار بودند، نیمه دوم را هجومی آغاز کردند وبیشتر دقایق مسابقه توپ ومیدان را در اختیار داشتند.

در دقیقه ۷۴ مسابقه بازیکنان تیم میزبان روی یک کار تیمی تمرین شده در محوطه دروازه تیم آلومینیوم به پاسکاری های دقیق و روی ارسال زیبای هافبک میانی این تیم ، ‘میلاد جهانی’ را درموقعیت گلزنی قرار دادند واین بازیکن قدر فرصت پیش آمده را به خوبی دانست و تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

تیم خونه به خونه مازندران با کسب این پیروزی خانگی جمع امتیازهای خود را به ۱۷ رساندند و به رده سوم جدول رده بندی این رقابتها صعود کرد.

از همین رقابتها تیم نساجی مازندران در دیداری حساس خارج از خانه در رشت برابر تیم داماش گیلان به تساوی یک بریک دست یافت تا با ۱۰ امتیاز از ۹ دیدار خود در مکان دهم جدول رده بدنی این رقابتها باقی بماند.

مازندران در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشوربا دو تیم نساجی و خونه به خونه حضور دارد.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۰ تیم وطی ۳۸ هفته رفت وبرگشت برگزار می شود.

 

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

لیگ برتر جام خليج فارس  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ فجر سپاسی ۹ ۶ ۳ ۰ ۱۳ ۴ ۹ ۲۱
۲ پیکان ۹ ۶ ۲ ۱ ۱۴ ۴ ۱۰ ۲۰
۳ خونه به خونه ۹ ۵ ۲ ۲ ۱۰ ۶ ۴ ۱۷
۴ مس کرمان ۹ ۵ ۱ ۳ ۹ ۶ ۳ ۱۶
۵ نفت آبادان ۹ ۳ ۶ ۰ ۱۱ ۷ ۴ ۱۵
۶ ماشین‌سازی‌تبریز ۹ ۳ ۵ ۱ ۱۶ ۱۳ ۳ ۱۴
۷ خیبر خرم‌آباد ۹ ۳ ۴ ۲ ۱۲ ۷ ۵ ۱۳
۸ گیتی پسند ۹ ۳ ۳ ۳ ۸ ۱۰ ۱۲
۹ آلومینیوم اراک ۹ ۲ ۵ ۲ ۸ ۸ ۰ ۱۱
۱۰ نساجی مازندران ۹ ۲ ۴ ۳ ۷ ۹ ۱۰
۱۱ آلومینیوم هرمزگان ۹ ۲ ۳ ۴ ۱۰ ۱۲ ۹
۱۲ گل گهرسیرجان ۹ ۲ ۳ ۴ ۳ ۶ ۹
۱۳ ایران جوان بوشهر ۹ ۲ ۳ ۴ ۷ ۱۲ ۹
۱۴ شهرداری اردبیل ۹ ۲ ۲ ۵ ۱۰ ۱۱ ۸
۱۵ نفت‌ م.سلیمان ۷ ۲ ۲ ۳ ۳ ۵ ۸
۱۶ مس رفسنجان ۹ ۱ ۵ ۳ ۷ ۱۰ ۸
۱۷ پارسه تهران ۹ ۱ ۵ ۳ ۸ ۱۳ ۸
۱۸ داماش گیلان ۸ ۲ ۲ ۴ ۵ ۱۱ ۸
۱۹ پاس ۸ ۱ ۴ ۳ ۸ ۱۰ ۷
۲۰ فولاد یزد ۹ ۱ ۴ ۴ ۸ ۱۳ ۷