امید ابراهیمی:‌خوشحالم که افتخار حضور در جام جهانی را در کنار تیم ملی داشته‌ام/فینال اول ما با مراکش است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: فینال اول ما بازی با مراکش است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امید ابراهیمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی در بازی اول خط دفاعی است، گفت: اول خوشحالم که افتخار حضور در جام جهانی را در کنار تیم ملی داشته‌ام و امیدوارم به عنوان یک ایرانی بتوانم به تیم ملی کمک کنم، دوم اینکه مصدومیت من برطرف شده و شرایطم خوب بود و در تمرینات کامل حضور داشته‌‌ام همه بازیکنان برای این بازی‌های خوب و تورنمنت بزرگ آماده هستند. کادر فنی تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکنان بازی کنند اما هم من و هم سایر بازیکنان تلاش‌شان این است به تیم ملی کمک کنند.

ابراهیمی در مورد نمایش نه چندان قدرتمندانه اسپانیا مقابل تونس و اینکه کی‌روش با شما فقط در مورد مساوی مقابل اسپانیا و پرتغال صحبت می‌کند یا اینکه انگیزه شکست آنها را دارید، اظهار داشت: دیدار اول ما بازی با مراکش است که بتوانیم خوب بازی کنیم  و نتیجه لازم را بگیریم بعد به بازی‌های اسپانیا و پرتغال هم فکر می‌کنیم. قشنگی فوتبال هم به این است که غیرقابل پیش‌بینی است هر تیمی که زحمت بکشد و تلاش کند و تمرکز لازم را داشته باشد می‌تواند موفق شود. آمده‌ایم با تمام توان تلاش کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان و مردم باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مردم تیم ملی کشورشان را دوست دارند این که هم خوب بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد. با حمایت هواداران تیم ملی که از همه جای دنیا بوده است ان‌شاءالله بازی خوبی ارائه کنند.

وی افزود: بازی که در خور نام تیم ملی باشد و بتوانیم سرافراز باشیم.