حذف غیر منتظره نوشاد عالمیان از مسابقات انفرادی/ جدال نیما عالمیان برای صعود

مازند اسپرت :رقابت‌های انفرادی مردان آسیا با حذف غیر منتظره نوشاد عالمیان پیگیری شد.   به گزارش مازند اسپرت ، دور سوم رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند برگزار شد و نوشاد عالمیان با رنکینگ ۱۰۳ جهان که با مصدومیت مالونگ چهره سرشناس چینی‌ها شناس زیادی برای صعود به مراحل بالای مسابقات داشت ولی […]

35838مازند اسپرت :رقابت‌های انفرادی مردان آسیا با حذف غیر منتظره نوشاد عالمیان پیگیری شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، دور سوم رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند برگزار شد و نوشاد عالمیان با رنکینگ ۱۰۳ جهان که با مصدومیت مالونگ چهره سرشناس چینی‌ها شناس زیادی برای صعود به مراحل بالای مسابقات داشت ولی با شکست ۴ بر صفر مقابل ریچارد گونزالس با رتبه جهانی ۳۲۶ از فلیپین از دور مسابقات کنار رفت.

میعاد لطفی دیگر نماینده کشورمان در این مرحله با شکست ۴ بر صفر مقابل سین هیوک پاک از کره شمالی حذف شد.

در ادامه این رقابت ها افشین نوروزی با هیونگ چیوانگ از تایپه مسابقه می دهد و نیما عالمیان به مصاف لی پینگ از قطر می رود.

دور سوم رقابت های انفرادی و مسابقات دونفره قهرمانی بزرگسالان آسیا در پاتایا تایلند با حذف افشین نوروزی و تیم دونفره برادران عالمیان برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت ، در همین مرحله از این رقابت ها افشین نوروزی با رنکینگ ۲۰۶ جهان به مصاف هیونگ چیوانگ دارای رتبه ۹۲ جهان از چین تایپه رفت و در یک دیدار سخت و نفسگیر ۴ بر ۳ این مسابقه بسود بازیکن تایپه ای تمام شد . نوروزی در حالیکه ۳ بر ۲ از حریف خود پیش بود ولی در نهایت ۴ بر ۳ بازی را واگذار کرد تا فردا نیما عالمیان تنها بازمانده کاروان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا باشد .   

نیما عالمیان در جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات قهرمانی آسیا فردا ساعت ۱۰:۴۵ به مصاف لی چیا شنگ با رنکینگ ۱۶۰ جهان از چین تایپه می رود .

در رقابت های دونفره و در مرحله یک هشتم نهایی امشب تیم برادران عالمیان به مصاف تیم قدرتمند هنگ کنگ متشکل از تانگ پنگ و کوان کیت هو رفتند و در یک دیدار نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شدند و از صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا بازماندند . تیم هنگ کنگ در این دیدار با امتیازات ( ۱۱ – 5 ، ۶ – 11 ، ۱۱ – 5 ، ۹ – 11 و ۱۱ – 8 ) به برتری دست یافت.