تلويزيون، حاشيه، توپ، تانك مانع صعود بچه‌هاي ما نمي‌شود !

باشگاه خونه به خونه بابل با صدور بيانيه‌اي به اتفاقات اخير متن و حاشيه ليگ يك واكنش نشان داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در بيانيه باشگاه خونه به خونه آمده است

توقع جوانمردي از آنها كه رشدشان را مديون خراب كردن ديگران هستند، كاري عبث است و هرگز توقع نداريم آنهايي كه شايد مشهور باشند اما هرگز مردمي و محبوب نبودند و نيستند و نمي‌شوند، دست از رويه ناجوانمردانه خود بردارند و اجازه بدهند در ۴ هفته پاياني ليگ آزادگان رقابت براي صعود مردانه و جوانمردانه باشد. اما براي اطلاع مردم شريف ايران و براي يادآوري به دشمنان قسم خورده خونه به خونه، لازم ديديم به چند نكته اشاره كنيم.

اول / باشگاه خونه به خونه بابل، با تقديم صميمانه‌ترين درودها به مردم شريف گيلان، از ملوان بندرانزلي كه يادگار سيروس قايقران بزرگ است و بزرگاني چون نادر دست نشان و پژمان نوري را در اختیار دارد، توقعي غير از فوتبال پاك و رقابت شرافتمندانه كه مازندران و گيلان هميشه در آن زبانزد و سرآمد بودند، ندارد و با احترام به زنده ياد سيروس قايقران با وجود مصدوميت و غيبت سه بازيكن كليدي خود، براي پيروزي مقابل ملوان آماده مي‌شود.

دوم / به آنهايي كه در ميدان رقابت حريف خونه به خونه نشدند و حالا به شيطنت در هتل محل اقامت اين تيم، التماس به مربي تيم حريف و كارهاي پشت پرده و تخريب و جوسازي مشغول هستند، خسته نباشيد مي‌گوييم و پيشاپيش از اين كه اين خراب‌كاري جديدشان هم مثل تمام توطئه‌هاي قبلي با تلاش مربيان و بازيكنان خونه به خونه و حمايت مردم شريف بابل بي نتيجه مي‌ماند، عذرخواهي مي‌كنيم!

سوم / مديران، مربيان و بازيكنان خونه به خونه بابل بدون توجه به تمام جوسازي‌ها، شايعه پراكني‌ها و رفتارهاي ناجوانمردانه برخي رقبا، براي صعود به ليگ برتر هم‌قسم شده‌اند و امشب نيز در يك دورهمي صميمانه، پيمان مجدد مي‌بندند كه وفادار به پيراهن تيم و متعهد به هواداران تيم، تا برپايي جشن صعود به ليگ برتر، دست از تلاش برندارند و توجه‌اي به تماس‌هاي مشكوك بدخواهان تيم نداشته باشند. بازيكنان خونه به خونه صدر جدول و صعود به عنوان تيم اول را هدف قرار داده اند و با ياري خدا، به هدف خود مي‌رسند.

چهارم / از مجري آن برنامه تلويزيوني كه براي حمله به خونه به خونه تحت فشار است، گله منديم اما از آن جايي كه تلويزيون، حاشيه، توپ، تانك و هيچ عاملي نمي‌تواند مانع صعود خونه به خونه به ليگ برتر شود، يك بار ديگر تحركات اخير اين برنامه تلويزيوني را ناديده مي‌گيريم و اعلام مي‌كنيم مردم بابل آنقدر باگذشت هستند كه شما را هم به جشن صعود خونه به خونه به ليگ برتر دعوت كنند. جواب تمام بدخواهان را به ياري خداوند با صعود مي‌دهيم. خدا همه ما را به راه راست هدايت فرمايد.