نکونام:قطعاً قول صعود نمی‌دهم/خوشحالم که نساجی تماشاگران پرشوری دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: گل‌های نساجی را با شناختی که از نقاط ضعف بادران داشتیم، به ثمر رساندیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال نساجی مازندران امروز توانست در یک بازی کاملا برتر، با نتیجه پر گل چهار بر یک از سد حریف تهرانی خود یعنی بادران عبور کند.

سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازیکنان ما بعد از گل چهارم بازی را راحت‌تر گرفتند و چند فرصت را از دست دادند، اظهار کرد: با شناختی که از نقاط ضعف بادران داشتیم، گل‌ها را از همان نقاط به ثمر رسانیدم.

جواد نکونام افزود: تمام گل‌ها و موقعیت‌های تیم نساجی روی تاکتیک‌هایی بود که در تمام هفته روی آنها کار کرده بودیم.

وی تصریح کرد: سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هر بازیکنی که در تمرینات خوب بود، در ترکیب تیم ما حضور داشت و این ارتباطی به سن ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و قطعاً قول صعود نمی‌دهم، اظهار کرد: زمانی که من به تیم آمدم ما هفت امتیاز عقب بودیم و در حال حاضر نساجی این نتایج را بدست آورد و این قابل ستایش است و سعی می‌کنیم بازی به بازی نتیجه بگیریم تا به مؤفقیت برسیم.

نکونام ادامه داد: از فردا  فقط به بازی با صبای قم فکر می‌کنیم و  بازی راحتی در پیش نداریم چرا که هیچ‌کدام از بازی‌های لیگ راحت نیست.

وی تصریح کرد:  نساجی، تا به امروز از نظر تلاش کردن  صد در صد انتظارات مرا برآورده کرد ولی از لحاظ بدنی زیاد خوب نیستیم و خیلی تلاش کردیم و زحمت کشیدیم ولی به این دلیل که آمادگی بدنی زمان‌بر است فرصت کافی نداریم.

سرمربی نساجی مازندران افزود: برد امروز، متعلق به مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران نساجی است و صادقانه عرض می‌کنم من در این برد کوچک‌ترین نقشی نداشتم چراکه با توجه به اینکه نگاه و نیازهای من حرفه‌ای است، شاید برآورده کردن خواسته‌های من کار هر تیمی نباشد.

نکونام با بیان اینکه خوشحالم که نساجی تماشاگران پرشور و صبوری دارد، اظهار کرد:  داشتن این تماشاگران برای هر تیمی نعمت است و خرسندم در باشگاهی فعالیت می‌کنم که پر سابقه و با ریشه است و مدیریت آن، مدیریتی است که فوتبال را بلد است و می‌داند فوتبال چیست.

وی در پایان گفت: تیم نساجی مثل تراکتور، استقلال و پرسپولیس در تمام شهرها هوادار دارد و تیم ریشه‌دار و محبوبی است و خوشحالم که هواداران امروز با خوشحالی به خانه‌های خود رفتند./فارس