در ارزیابی از سوی فدراسیون تکواندو ؛ تکواندوی مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت

مازند اسپرت:رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: هیئت تکواندو مازندران در ارزیابی صورت گرفته فدراسیون تکواندو در رتبه دوم کشور در سال ۹۳ قرار گرفت.   به گزارش مازند اسپرت؛ فیض‌الله نفجم با اشاره به اینکه تکواندو مازندران یکی از هیئت‌های برتر کشور است، اظهار کرد: براساس ارزیابی و عملکرد صورت گرفته فدراسیون تکواندو در سال […]

TEKVANDOمازند اسپرت:رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: هیئت تکواندو مازندران در ارزیابی صورت گرفته فدراسیون تکواندو در رتبه دوم کشور در سال ۹۳ قرار گرفت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ فیض‌الله نفجم با اشاره به اینکه تکواندو مازندران یکی از هیئت‌های برتر کشور است، اظهار کرد: براساس ارزیابی و عملکرد صورت گرفته فدراسیون تکواندو در سال ۹۳ هیئت تکواندو مازندران با ۵/۷۳۱ امتیاز در جایگاه دوم فدراسیون جای گرفت.

وی تصریح کرد: این افتخار در حالی نصیب ورزش مازندران و هیئت تکواندو شد که در بین ۳۱ استان کشور استان البرز با ۸۹۵، مازندران با ۵/۷۳۱ و تهران با ۷۲۹ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران با بیان اینکه هیئت مازندران تعامل بسیار خوبی با فدراسیون و دستگاه ورزش دارد، خاطر نشان کرد: با تلاش و همت خوب مربیان، داوران و ورزشکاران همچون سال‌های گذشته موفق به کسب افتخار در کشور شدیم.

نفجم در پایان گفت: برنامه‌های بسیار خوبی برای توسعه و گسترش تکواندو مازندران در دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان داریم.