در موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان نماینده داشتیم/کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان اصالتی ساروی دارد !

بزرگترین رویداد و پیروزی که در تاریخ فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان روی داده، قهرمانی اخیر بوده که با برتری مقابل ژاپن در فینال جام ملت های آسیا بازتابی وسیع و خیره کننده داشته است. به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ملی بانوان در حالی قهرمان شده که هیچ مازندرانی در ترکیب نداشته است. نسترن مقیمی […]

00011بزرگترین رویداد و پیروزی که در تاریخ فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان روی داده، قهرمانی اخیر بوده که با برتری مقابل ژاپن در فینال جام ملت های آسیا بازتابی وسیع و خیره کننده داشته است.

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ملی بانوان در حالی قهرمان شده که هیچ مازندرانی در ترکیب نداشته است.

نسترن مقیمی که سال پیش از اعضای اصلی تیم ملی بود به دلیل مصدومیت غیبت داشت و نسیم نوازنده هم در اردوهای پایانی خط خورد تا در زمره ملی پوشان نباشد.

فوتسال بانوان استان که مثل فوتبال آن همواره نفرات زیادی را در تیم های ملی داشته، در این پیروزی قابل توجه نماینده ای نداشت و این مسئله کمی ناراحت کننده است.

اما جالب است که بدانید کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان اصلیتی مازنی دارد.

بازیکنی که جام قهرمانی را بر بالای سر برد نسیمه غلامی است که زاده ی ساری است ولی از کودکی در تهران زندگی می کند.

نسیمه در تهران به فوتسال بانوان پرداخته و رشد کرده آنچنان که در نبود نیلوفر اردلان بازوبند کاپیتانی را در جام ملت های آسیا بر دستانش بستند.

قطعا می توان نسیمه را جز بازیکنان مازنی با حساب آورد چون مال همین آب و خاک است منتها بهتر است تماسی با وی از سوی مسئولان ورزش استان برقرار شود و تاییدیه علاقه مندی اش برای اینکه یک افتخار مازنی خوانده شود گرفت.