کریمیان:مردم به ناجیان ما احترام میگذراند/بیش از ۳۰۰ ناجی در سواحل مازندران مستقر هستند

کریمیان دلیل اصلی انتخاب هیات نجات غریق به عنوان هیات برتر از نگاه کاربران مازنداسپرت را نوع فعالیت این رشته دانست و افزود: ما با جان مردم سر و کار داریم ، یعنی ما از ۴ الی ۶ دقیقه طلایی داریم که طرف را نجات بدهیم که اگر واقعا اینکار انجام نشود طرف مقابل از بین خواهد رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک سال نو در خصوص انتخابشون به عنوان برترین و فعال ترین هیات ورزشی اظهار داشت: هیات نجات غریق به مانند ۵۰ هیات ورزشی دیگر استان مازندران است چون همه ما با وزارت ورزش و برای سربلندی ورزش استان مازندران و کشور کار میکنیم.

وی ادامه داد: ما هم زیرنظر وزارت ورزش هستیم و هم وزارت کشور که در کار ما نظارت دارند.لذا با توجه به اهمیت موضوع، برترین شدن در این نظرخواهی برای ما بسیار مهم بود.

رئیس هیات نجات غریق همچنین بیان داشت: ما در فضای مجازی حامیانی داریم که بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از علاقمندان به نجات غریق در آن حضور دارند و همه به صورت یک واحد کار میکنیم و خانواده بزرگ نجات غریق هستیم که بنده از اعتماد خانواده نجات غریق در انتخاب این هیات به عنوان هیات برتر ورزشی در استان مازندران سپاسگذاری میکنم.

کریمیان دلیل اصلی انتخاب هیات نجات غریق به عنوان هیات برتر از نگاه کاربران مازنداسپرت را نوع فعالیت این رشته دانست و افزود: ما با جان مردم سر و کار داریم ، یعنی ما از ۴ الی ۶ دقیقه طلایی داریم که طرف را نجات بدهیم که اگر واقعا اینکار انجام نشود طرف مقابل از بین خواهد رفت.لذا مردم نسبت به این موضوع واقعا علاقمند هستند و به منجیان ما احترام میگذراند و زمانی که ما به این هیات آمدیم همه ناجیان را سازماندهی کرده ایم و اعتماد تمامی عزیزان چه منجیان و غیرمنجیان و آحاد مردم را جلب کرده ایم که در صحنه هستیم. من خوشحال هستم که مردم به ما اعتماد دارند.

این مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته از هیات نجات غریق برای مسافرین نوروزی در سواحل مازندران، اظهار داشت: نام نجات غریق در واقع به عنوان منجی و عشق است.حدود ۲۰۰ نفر از ناجیان غریق را در سواحل مازندران به عنوان منجی داوطلب مستقر کرده ایم، ۱۰۰ قایقران و جت ران در سواحل مستقر شده اند.

وی ادامه داد : از روز اول خودم در میدان حضور داشتم و این نشان دهنده آن است که جان مردم برای ما بسیار مهم است و دوست نداریم یک نفر که از شهر و استانی دیگر وارد مازندران شده است با خاطرات بد از استان ما خارج شود.

کریمیان در پایان تاکید کرد: از همه مردم خواهش دارم که واقعا این روزها رعایت کنند تا با خاطرات بد مازندران را ترک نکنند. مخصوصا در حاشیه رودخانه ها مسافرین مراقبت بیشتری داشته باشند تا خدایی نکرده مشکلاتی برای عزیزانشان پیش نیاید .