لیگ جهانی کاراته وان-روتردام/ کاویانی پرنوسان مدال نگرفت

میان آنهمه رقیب دنیا دیده، برنز آسیایی ما هم می توانست همه را شگفت زده کند ولی مبینا کاویانی به خوبی اوکیناوا نبود که اولین نشان لیگ جهانی اش را گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،میان آنهمه رقیب دنیا دیده، برنز آسیایی ما هم می توانست همه را شگفت زده کند ولی مبینا کاویانی به خوبی اوکیناوا نبود که اولین نشان لیگ جهانی اش را گرفت.

کاویانی در روتردام یک بار دیگر لیگ جهانی کاراته وان را با دستان خالی ترک می کند مثل رقابت های پاریس و در نهایت حسرت چون حتما توانایی غلبه بر عنوان داران را خواهد داشت.

این مبارز وزن ۶۸+کیلوگرم و قائمشهری دور اول کورکوتای پر مدال از صربستان را ۲ به ۲ برد ولی مقابل براتیچ از کانادا قهرمان قاره آمریکا تن به شکست سه به یک داد و خیلی زود از دور مصاف های لیگ جهانی روتردام کنار رفت.

کاویانی دیگر ثابت کرده که توانایی تقابل با خوب ها را دارد اما وقتی روبرویشان ایستاده باید عنوان پیروز را هم مال خود کند. در یک سری از رقابت اکتفا به یکی دو برد با شکست و حذف برابری می کند، اتفاقی که برای این بانوی خوب مازنی روی داد. راز قهرمانی استمرار در کسب پیروزی هاست، کاویانی نوسان دارد و هر وقت نیرو، تمرکز و روحیه اش را در تمام بازی ها حفظ کند به خواسته اش می رسد.