متین بابل نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شد + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرحله نهایی این رقابت ها با حضور ۴ تیم به صورت مجتمع در مجموعه ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد و در پایان متین بابل موفق شد مقام نایب قهرمانی این رقابت ها را از ان خود کند. متین در این مرحله با کسب سه تساوی و با سه امتیاز به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرحله نهایی این رقابت ها با حضور ۴ تیم به صورت مجتمع در مجموعه ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد و در پایان متین بابل موفق شد مقام نایب قهرمانی این رقابت ها را از ان خود کند.

متین در این مرحله با کسب سه تساوی و با سه امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

این تیم در برابر نماینده رشت به تساوی صفر صفر دست یافت و در برابر برق شیراز به نتیجه یک یک رضایت داد و در نهایت برابر فولاد نیز با نتیجه یک یک این تیم را متوقف کرد تا با کسب سه امتیاز و پایین تر از فولاد میزبان به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

گفتنیست؛در پایان این دیدار جشن باشکوهی برگزار شد که مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران نیز در این مراسم تیم متین بابل را همراهی می کرد.

اعضای تیم متین بابل :

سید متین میرزایی ،امیرحسین سام ، امیر حسین حبیب زاده ، متین علی نیا ، محمد امین بیابانی ، امیر حسین اسماعیلی ، محمد قربانزاده ، امیر حسین دریایی ، امیر حسین اصغری ، حسین اباذری ، نیما رستمی ، علیرضا علیپور ، صابر فضل الله زاده، محمد حسین بابا تبار ، ابوالفضل فضل الهی ، (کاپیتان مهدی خسروانی)

سرمربی :شهریار رضایی

مربی: علی مرادی – محمد اباذری – سیامک رستمی

سرپرست: احمد علی علی نیا

مدیر عامل :باشگاه علی رزاقپور

 

1

2

3

4

5