مهدوی:همه همکاران من شایسته بهترین ها هستند/مردم صاحب نظر و کارشناسان خوبی هستند

مهدوی گفت : از همه کسانی که به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم.به هر حال مردم صاحب نظر و کارشناسان خوبی هستند و خیلی خوب ورزش استان مازندران را تحلیل و ارزیابی می کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بعد از انتخابش به عنوان اداره برتر و فعال شهرستان های استان مازندران توسط مخاطبین پایگاه خبری مازنداسپرت، در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: از نگاه موشکافانه و دقیق شما و مجموعه همکاران تان که نگاه بسیار تیزبینانه ای دارید و جز برترین کارشناسان ورزش مازندران هستید بخاطر زحمات و تلاش تان برای پیشرفت و توسعه ورزش تشکر می کنم.

وی ضمن تمجید از اقدامات این پایگاه خبری بیان داشت:نگاه شما و همکارنتان به امر توسعه ورزش کمک های زیادی در طول این یک دهه داشته است.

مهدوی گفت : از همه کسانی که به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم.به هر حال مردم صاحب نظر و کارشناسان خوبی هستند و خیلی خوب ورزش استان مازندران را تحلیل و ارزیابی می کنند.

وی ادامه داد: این انتخاب حاصل تلاش و زحمات همه همکارانم در اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود بود و امیدواریم از همه توان و پتانسیل در جهت پیشرفت ورزش و اهداف سازمانی استفاده کنیم تا بتوانیم موفق تر ظاهر شویم.

مهدوی با بیان این موضوع که من کمترین نقش را در ورزش میاندورود دارم اظهار داشت : بیشترین نقش را همکاران، هیات های ورزشی، پیشکسوتان، باشگاه ها، تیم ها، داوران و سایر میاندورودی ها در این شهر دارند و تعامل و همکاری ای که با همه دستگاه های اثرگذار و دست های بالادستی از نمایندگان مجلس، مدیرکل محترم دستگاه ورزش، همکاران خودم در ستاد، نماینده عالی دولت در شهرستان، مسئولین محلی، شهرداری، بخش داری و … همه این ها ماحصل تلاشی است که ما را به یک نقطه ای هدفمند که توسعه ورزش در شهرستان است برساند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود این نظرسنجی ها را باعث ایجاد رقابتی سالم در بین شهرستان های استان عنوان کرد و اظهارداشت: سایت وزین مازنداسپرت حرکتی را که در پیش گرفته است، طبیعتا باعث ایجاد یک رقابت سالم در حوزه ورزش در بین همه شهرستان ها خواهد شد و این نقط امیدوارانه ی این قضیه است.

وی ادامه داد : به شخصه نظر بنده این است که  همه همکاران من شایسته بهترین ها هستند. تمامی روسای ادارات شهرستان های مختلف استان مازندران شایسته بهترین ها هستند، دلیلش هم این است که مازندران گل سرسبد ورزش در کشور است و اگر توفیقاتی در سطح کشور می بینید و حتی مازندران فراتر از بسیاری از کشور ها به تنهایی عمل می کند. به هر حال جمع آوری مدال هایی که تا به الان صورت گرفته همه این ها حکایتی است که از زحمات همکاران بنده در شهرستان های مختلف استان مازندران سرچشمه می گیرد .