شب پایانی کشتی گیله مردی با سرپهلوانی امین جواهردهی در سنگین وزن و میثم سلملیان در سبک وزن

کشتی گیله مردی در رامسر به پایان رسید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شب پایانی کشتی گیله مردی بامدیریت اصغر امینی وسرپرستی پهلوان فغان مرادی با همکاری و همراهی اکبر عبدالکریمی ریس انجمن کشتی گیله مردی رامسر ، و همراهی و همکاری ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر با نظارت پهلوان رضا شاهمنصوری سرپرست انجمن کشتی گیله مردی استان مازندران پس از بیست و یک شب برگزاری رقابتهای میان پهلوانان شرق گیلان و غرب مازندران در سالن شهید صدر ساداتشهر شهرستان رامسر با سرپهلوانی امین جواهردهی در سنگین وزن و میثم سلملیان در سبک وزن به پایان رسید در شب پایانی فرماندار و مسئولین شهری شهرستان رامسر در سالن حضور یافتند و حدود دو هزار نفر تماشاگر در گوش تا گوش سالن نیز نشسته بود ند البته نکته ای باید مسئولین به آن توجه کنند از این نعمت حضور تماشاگر به درستی استفاده کنند . و نکته دیگری که به آن اشاره کرد رامسر نیازمند یک سالن دو هزار نفری با امکانات سرمایشی و گرمایشی که متاسفانه تنها شهری است که در غرب استان مازندران از این نعمت بی بهره است .
در این رقابتها حدود سی کشتی با قضاوت خوب پهلوانان گذشته و قدیمی غرب مازندران و شرق گیلان و با برنامه ریزی و جدول نویسی داوربین المللی کشتی و کارشناس ارشد مدیریت ورزشی حسن گلدشتی و با اجرای عالی ابوذرشعبانیان روابط عمومی کشتی شهرستان رامسر به یاد مجری فقید غرب مازندران محمد عسگریان برگزار شد. البته درشب پایانی مجری توانمند میدانهای کشتی گیله مردی استان گیلان فرزاد حسینی در بخش اجرا ابوذر شعبانیان را همراهی کرد .
تصویربردار این رقابتها نیز هلر شمسی مستند ساز توانمند برنامه های مختلف ورزشی و هنری بود .
باید از اصغر امینی نیز تشکر کرد که با مدیریت مالی اش به همراه سایرنفراتی که به آنان اشاره شد والبته همراهی مسئولین شهری ونیروی انتظامی شهرستان رامسر و هلال احمر و بالاخص اداره ورزش وجوانان شهرستان و بهره بردار سالن شهید صدر سعید مقدم تشکر کرد که این بیست ویک شب با نظم ایده الی به پایان رساندند
درپایان این رقابتها :
دربخش سبک وزن : میثم سلملیان از رامسر ، ساسان آقایی ، سهیل بابایی و منصور سلطانی اول تا چهارم شدند که جوایز نقدی به آنان اهداشد .
در بخش سنگین وزن نیز : امین جواهردهی از رامسر ، مجتبی روشن بخش ، سعید افشار و سیروس بابایی اول تا چهارم شدند که جوایز نقدی به آنان اهداشد .