سرپرست صنعت ساری : دلالان در نقاب دوست، چوب لای چرخ تیم صنعت ساری نگذارند!

سرپرست تیم فوتبال صنعت( جوان) ساری ضمن اعلام زمان اردوی تدارکی این تیم از فصل جدیدی در مدیریت این باشگاه خبر داد . محمدرضا بحرگرد نیکو سرپرست تیم فوتبال صنعت ( جوان ) ساری در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره این تیم عنوان […]

42282سرپرست تیم فوتبال صنعت( جوان) ساری ضمن اعلام زمان اردوی تدارکی این تیم از فصل جدیدی در مدیریت این باشگاه خبر داد .

محمدرضا بحرگرد نیکو سرپرست تیم فوتبال صنعت ( جوان ) ساری در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره این تیم عنوان داشت: اگرچه بنا به دلایلی از قبل سلسله مراتب اداری از سوی بعضی ها رعایت نمی شود اما این بدان معنی نیست که ماهم اشتباه دیگران را تکرار کنیم.

وی در گفتگوی تلفنی با خبر نگار ما گفت: در این مدت زمان کوتاه از تحویل گرفتن تیم توسط آقای دامادی و با ورود آقای باقرزادگان بسیاری از امکانات از قبیل لباس، زمین تمرین، سالن بدن سازی، استخر و دیگر خواسته های سرپرست طبق جدول زمانبندی شده محیا شده است و حتی بازیکنان پس از تمرین صبح برای تغذیه مناسب به رستوران می روند اما گویا عده ای که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نرسد از این روند خوشایند نیستند.

بحرگرد نیکو تصریح کرد هیچ یک از افرادی که در این زمان در پشت تیم به عنوان حامی قرار گرفته اند هدفی جز خدمت به فوتبال ساری و استان ندارند کما اینکه قبل هم افرادی با همین هدف پاپیش گذاشتند و نبایستی فراموش کرد هرکس به اندازه توان خود می تواند مدیریت کند.

سرپرست صنعت جوان در خصوص اردوی ترکیه تیم یادآور شد: با هماهنگی های بعمل آمده از سوی آقای باقرزادگان مقرر گردید یک ارردوی ۸ روزه از ۳۱ لغایت ۸ مهرماه در کمپ «گریم پارک استانبول» که یکی از بهترین و معروف ترین کمپ های اروپا بشمار میرود برگزار کنیم، اما گویا شروع بازی لیگ ۲ کشور از ۱۲ مهر به ۸ مهر تایید شده است که این جابجایی تاریخ اردوی ترکیه را تحت شعاع قرار داده است.

بحرگرد نیکو: در پایان ضمن درخواست کمک از همه ساروی ها چه آنانیکه در داخل استان و کشور هستند و چه سارویها ی خارج از کشور بیان داشت: همانگونه که مدیر عامل محترم تیم عنوان داشته حق فوتبال ساری دسته دوم کشور نیست می بایستی دست در دست یکدیگر و با همدلی این تیم را به دسته اول و بعد به لیگ برتر برسانیم چرا که مازندران سالها در حسرت لیگ برتر نشسته است.

این مدیر با تجربه و موفق ورزشی استان و کشور ضمن هشدار به دلالان متذکر شد ؛ از آنجائیکه مدیران تیم با پیچ و خم های فوتبال روز در استان و کشور آشنا هستند، مطمعناٌ افرادی که قصد اختلاف و سوء استفاده از باشگاه را داشته باشند با آنها از طریق قانون برخورد می شود و به هواداران معرفی تا رسوا شوند.